Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرکل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مازندران گفت: متاسفانه سايت هاي دستگاههاي اجرايي و روابط عمومي هاي اين نهادها، به جاي پاسخگويي به مطالبات و همچنين ارتباط با مردم، بيشتر به مديران اختصاص دارد و به فضاي شخصي مديران تبديل شد.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مديرکل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مازندران گفت: متاسفانه سايت هاي دستگاههاي اجرايي و روابط عمومي هاي اين نهادها، به جاي پاسخگويي به مطالبات و همچنين ارتباط با مردم، بيشتر به مديران اختصاص دارد و به فضاي شخصي مديران تبديل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس مهدوي روز شنبه در همايش روابط عمومي هاي استان مازندران در ساري افزود: روابط عمومي ها نبايد کاملا به نمايش فعاليت هاي مديران بپردازند زيرا منجر به کمترين ارتباط با مردم مي شود و جز هدر رفت هزينه ها بازخوردي مثبتي ندارد.
وي تاکيد کرد که نقل و قول از مديران در صفحه سايت هاي روابط عمومي دستگاهها هيچ خروجي نخواهد داشت و عملا ارتباطي با مردم برقرار نمي کند.
مديرکل روابط عمومي استانداري مازندران همچنين جاي دستاوردهاي دولت و نظام در سايت هاي دستگاه ها را خالي عنوان کرد و افزود: روابط عمومي ها بايد به سمت توليد محتوا و معرفي دستاوردها و همچنين گره گشايي ها قدم بردارند.
مهدوي اعلام کرد که نگاه استاندار مازندران نيز نه تنها مخالف تعريف و تمجيد از مديران است، بلکه سمت و سويي رسانه اي دارد و خواستار توليد محتوا است.
به گفته او ارزيابي از روابط عمومي ها بر مبناي ارتباط آنها با افکار عمومي سنجيده مي شود و ديگر تعداد خبرهاي خروجي ملاک سنجش عملکرد روابط عمومي ها نيست.
مديرکل روابط عمومي استانداري مازندران تاکيد کرد: با توجه به مشکلات اقتصادي که مردم با آن دست و پنجه نرم مي کنند لازم است روابط عمومي ها در مسيري گام بردارند که با کمترين هزينه، بيشترين بازدهي را داشته باشند.
**روابط عمومي ها پيگير مطالبات رسانه ها باشند
مديرکل روابط عمومي استانداري مازندران اعلام کرد: بر اساس گفت و گوهايي که با استاندار داشتيم به مدلي جديد در حوزه روابط عمومي ها رسيديم که بر اساس آن روابط عمومي ها موظف به پيگير مطالبات رسانه ها و مردم هستند.
او گفت: يکي از وظايف اصلي روابط عمومي ها پاسخگويي به مطالبات رسانه ها به عنوان نماينده افکار عمومي است و در اين رابطه با مديران دستگاه ها نيز صحبت شد و در آينده نزديک دستور العمل ها از طريق استاندار ابلاغ خواهد شد.
**روابط عمومي به ظرفيت فضاي مجازي ورود کنند
مهدوي افزود: برغم اينکه در حال حاضر فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي بيشترين ظرفيت در اطلاع رساني و مطالبه گري هستند، روابط عمومي ها حضور جدي در اين فضا ندارند.
وي با بيان اينکه در حال حاضر روزانه بيش از 2 ميليون کاربر مازندراني در فضاي مجازي فعاليت دارند گفت: نبايد دستگاههاي اجرايي و خدماتي از اين فضا غافل باشند و بايد به مطالبات مردم در اين محيط پاسخ بدهند.
بر اساس اعلام مديرکل روابط عمومي استان مازندران، در حال حاضر 620 کانال مازندراني قانوني در فضاي مجازي استان فعال هستند که از وزارت ارشاد و دستگاه هاي مربوطه مجوز دارند.
**دست آورد هاي انقلاب با دوران طاغوت سجيده نشود
مهدوي همچنين به فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نيز اشاره کرد و تاکيد کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور نبايد دستاوردهاي انقلاب با دوران طاغوت و قبل از انقلاب سنجيده شود زيرا واکنش منفي دارد.
به گفته او اينگونه اخبارها مردم را به مقايسه ايران با کشور هاي توسعه يافته که مشکلات انقلاب اسلامي را نداشتند،انداخته در حالي که امروز با تمام سنگ اندازي هايي که کشور هاي استکباري جلوي پاي ملت و انقلاب انداخته اند به دستاوردهاي بزرگي رسيده است.
مديرکل روابط عمومي استانداري مازندران افزود: بر اساس دستور العمل جديد وزارت کشور، مديران و روابط عمومي ها وضعيت کشور را در حال حاضر و با کشورهاي منطقه مقايسه و به مردم منتقل کنند.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهيم؟
سرپرست روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي: تدوين برنامه هاي نوين ارتباطي لازمه روابط عمومي راهبردي است
مرگ خبرنگار غنايي که درباره فساد در فوتبال تحقيق مي کرد
4 راهکار براي روابط عمومي جديد در بستر رسانه هاي اجتماعي
4 تا از بهترين و بدترين عمل‌هاي روابط عمومي در سال 2018
آنچه از قوانين اخلاقي روابط عمومي بايد بدانيم
مديرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومي قدرتمند و فعال، زمينه ساز ايجاد توسعه سازماني و مديريت افکار عمومي است
اطلاع رساني در گيلان ناتوان، سنتي و دست به عصاست!
نگاه به روابط عمومي تغيير کرد/ نگاهي گذرا به سير تطور روابط عمومي در ايران
جايگاه روابط عمومي ادارات شهرستاني استان تهران تثبيت خواهد شد



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پنج ويژگي يک متخصص روابط عمومي ممتاز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه پاکستان در پایان اولین سفر رسمی «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور اعلام کرد: در جریان این سفر مهم دو کشور همسایه برای تبدیل مرز‌های صلح و دوستی خود به مرز «رفاه مشترک» توافق کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، درحالیکه سفر دو روزه «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان صبح امروز به پایان رسید، وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و تعداد زیادی از وزرای کابینه دولت این کشور به دعوت «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان یک سفر رسمی دو روزه (۲۲ الی ۲۴ آوریل) به پاکستان انجام دادند.
این بیانیه افزود: در جریان این سفر مقامات دو کشور بر عزم خود برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک» تاکید و پیرامون تقویت روابط تجاری بویژه از طریق توسعه بازارچه‌های مرزی و همچنین تجارت در حوزه انرژی بحث و تبادل نظر کردند.
در این بیانیه آمده است: ایران و پاکستان برای افزایش حجم تجارت سالانه خود به ۱۰ میلیارد دلار طی پنج سال آینده توافق کردند.
وزارت خارجه پاکستان افزود: طرفین تمامی ابعاد روابط دوجانبه پاکستان و ایران را مورد بررسی قرار داده و همچنین در مورد مسائل منطقه‌ای و جهانی گفتگو کردند؛ همچنین در این سفر چندین تفاهم نامه و سند همکاری میان دو کشور همسایه به امضا رسید.
این بیانیه با اشاره به بررسی روابط فرهنگی، مذهبی، تمدنی و همچنین مردمی ایران و پاکستان در جریان سفر هیئت بلندپایه ایرانی به شهر‌های اسلام آباد، لاهور و کراچی افزود: مقامات دو کشور توافق کردند که روابط دوجانبه و برادرانه خود را از طریق تبادل منظم هیئت‌های بلندپایه تقویت کنند.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: تقویت همکاری میان مقامات نظامی و امنیتی دو کشور با هدف مقابله با معضل تروریسم و تاکید مجدد بر اهمیت پروژه‌های حوزه انرژی از جمله پروژه انتقال گاز «آی پی» از دیگر محور‌های گفتگوی مقامات ایران و پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی