Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي بانک‌پاسارگاد اعلام کرد که اين بانک جهت بهره‌مندي اشخاص حقوقي، فعالان اقتصادي و صاحبان مشاغل و با هدف کمک به رشد و شکوفايي صنايع داخلي و چرخه اقتصاد کشور تسهيلات ارزان‌قيمت در قالب بسته حمايتي ويژه‌ي خدمات بانکي اعطا مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، خسرو رفيعي افزود: بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفايي چرخه‌ اقتصاد کشور و افزايش دامنه خدمات بانکي، اقدام به اعطاي تسهيلات ارزان‌قيمت به اشخاص حقوقي، صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادي و پذيرنـدگان فعـال دستگاه‌هاي کارت‌خوان بانک (داراي مجوز فعاليت) کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به مزيت‌هاي سرمايه‌گذاري از طريق بهره‌مندي از اين نوع تسهيلات ادامه داد: ارايه‌ي اين تسهيلات بدون محدوديت است. همچنين دوره‌ي انتظار مشخصي نيز براي آن در نظر گرفته نشده‌است. تنوع در نرخ تسهيلات، عدم نياز به مسدودي سپرده و تعيين نحوه بازپرداخت بر اساس نياز مشتري از ديگر ويژگي‌هاي اين نوع تسهيلات است.
رفيعي تاکيد کرد: بر اساس اين طرح، مشتريان متناسب با ضريب امتياز خود در بانک و با حداقل مانده روزانه يک ميليون ريال در حساب‌هاي جاري و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداري از اين تسهيلات مي‌شوند. نرخ اين تسهيلات 9 الي 18 درصد براي حساب‌هاي جاري و 18 درصد براي حساب‌هاي کوتاه‌مدت عادي است. تسهيلات اعطايي به اشخاص حقيقي و حقوقي که داراي فعاليت‌هاي اقتصادي هستند، تعلق مي‌گيرد.
مدير روابط‌عمومي بانک‌پاسارگاد با اشاره به ساير طرح‌هاي بانک‌پاسارگاد که در قالب بسته حمايتي ويژه‌ي خدمات بانکي ارايه مي‌شود تصريح کرد: گشايش اعتبار اسنادي داخلي و صدور انواع ضمانت‌نامه از ديگر طرح‌هاي بسته‌ي حمايتي هستند که تاکنون مورد استقبال بسيار خوب مشتريان گرامي قرار گرفته‌اند.
بر اساس اين گزارش، شعبه‌هاي بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رساني به شماره 82890 و همچنين سامانه ارتباط با مشتريان در سايت اين بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارايه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتريان است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار مدیریت شعب بانک توسعه تعاون، ضمن گرامیداشت ایام، اظهار کرد: از زحمات و خدمات بانک توسعه تعاون در حوزه تولید و در بخش کمک به بخش تولید چه در قالب تعاونی‌ها که حدود ۷۰ درصد است و غیرتعاونی‌ها هم ۳۰درصد است خیلی ممنونیم.

وی افزود: شعار و نام سال که جهش تولید با مشارکت مردم باشد نامی زیبا و کارشناسی شده است، یعنی اگر بتوانیم تولید را به مردم واگذار کنیم یعنی این دو ظرفیت را به هم وصل کنیم واقعا جهش اتفاق می‌افتد ولی شرطش همین وصل شدن است، بر اساس اصل ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی، اقتصاد دارای سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی است و حداقل ۲۵درصد اقتصاد باید دست تعاون باشد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر سیاست‌های ابلاغ شده اصل ۴۴ پیاده شود مردمی شدن اقتصاد اتفاق می‌افتد منتها در عمل چنین چیزی کمتر اتفاق افتاده، دیوان‌سالاری و بروکراسی ادارای ما نمی‌گذارد که مردم واقعا مشارکت داشته باشند و سرمایه‌گذاران را پشیمان می‌کنند، این معضل اداری اگر حل نشود چیز خاصی اتفاق نمی‌افتد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: حال بانک تعاون می‌تواند یکی از محور‌های مهم برای پیاده شدن شعار امسال باشد و ما در پایان سال از شما گزارش خوبی را از اقدامات تازه این بانک می‌خواهیم. عضو خبرگان رهبری گفت: اینکه ۳۰درصد هم برای غیرتعاون درنظر گرفته شده خوب است یعنی توجه به غیرتعاون نباید بعد تعاون را ضعیف کند مثل اینکه خیلی از بانک‌ها با وجود داشتن سهمیه وام ازدواج، از ارائه آن خودداری می‌کنند.

امام جمعه ساری بیان کرد: نکته دیگر اینکه تعاونی‌ها هم نباید تعاونی‌های فرمالیته و سوری باشند و باید به آن توجه کنیم. این مسئول تاکید کرد: باید نظارت شود که آیا تعاونی‌ها واقعا تعاونی هستند یا نه، شما هم در توجه به این تعاونی‌ها دقت داشته باشید، در هر حال امیدواریم که امسال بتوانیم شاهد جهش باشیم.

وی با بیان اینکه جهش با حرکت گام به گام فرق می‌کند، عنوان کرد: جهش یعنی تصاعدی و خیلی همت می‌خواهد، حدود ده ماه وقت داریم، چگونه می‌توانیم جهش تولید ایجاد کنیم، مشارکت مردمی ایجاد کنیم.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد:  اشخاص هم بعضا شرکتی را ثبت می‌کنند برای اینکه مجوزی بگیرند و از تسهیلاتش استفاده کنند  اینها هم باید حسابشان از کسانی که واقعا دنبال تولید بوده و نیرو دارند جدا باشد، کسانی که جهاد اقتصادی انجام می‌دهند باید مشخص شوند، نباید لنگ تسهیلات باشند، ببینید اگر واقعا کار انجام می‌دهد متناسب با طرح و پروژه‌ای که ارائه داده تسهیلات می‌خواهد امروز و فردا نکنید و کارش انجام شود

دیگر خبرها

  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد
  • فعالان اقتصادی در انتظار اعلام تورم سال ۱۴۰۲
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند