Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@05:24:42 GMT

ترامپ بار دیگر در توییتر از خود تمجید کرد!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۷۱۲

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-یکشنبه- از توییتر برای تعریف و تمجید از عملکرد خود استفاده کرد.   ترامپ نوشت: «فراموش نکنید، ما در حال ساخت و بازسازی بخش‌هایی از دیوار مرزی هستیم. به سرعت پیش می‌رویم و خیلی کمتر از چیزی که سیاست‌مداران قبلی فکر می‌کردند، هزینه دارد. ساختن، در نهایت، کاری است که من خوب انجام می‌دهم، حتی زمانی که پول کافی در دست نیست!»   رئیس جمهوری آمریکا امروز در تلاش برای پایان دادن به تعطیلی دولت، پیشنهاد معامله­‌ای داد که در مقابل تامین مالی پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری برای ساخت دیوار در مرزهای مکزیک، سه سال از عدم تبعید مهاجران غیر قانونی این کشور حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پیشنهاد توسط «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان که آن را بی­‌فایده توصیف کرده، رد شد.  

این بیانیه تلویزیونی ترامپ زمانی منتشر شد که صدها هزار کارمند دولت فدرال بدون دریافت حقوق در بلندترین دوره تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا بیکار شده­‌اند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ تعطیلی دولت فدرال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد