Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور خانواده‌های شهدای پلاسکو در دومین سالگرد و در محل این حادثه،‌ تأمین هزینه خرید ۲۰۰۰ لباس تخصصی آتش‌نشانان، هزینه‌های بیمه سلامت برای 11هزار بیمار خاص تهرانی، ناسالم بودن هوای تهران برای گروه‌های حساس و ... از جمله اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در آخرین روز دی ماه است.

به گزارش ایسنا، مهم‌ترین خبرهای تحریریه اجتماعی ایسنا در آخرین روز دی ماه در ادامه می‌آید و با کلیک بر روی تیتر آن‌ها می‌توانید به متن کامل خبرها دسترسی داشته باشید:

حضور خانواده‌های شهدای پلاسکو در محل حادثه در دومین سالگرد

در دومین سالگرد شهادت آتش نشانان در ساختمان پلاسکو جمعی از خانواده‌های شهدا با حضور در این محل، یاد قربانیان این حادثه را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت بحران قبل و بعد از «پلاسکو»

حادثه ریزش ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت 16 آتش نشان و شش شهروند شد، امروز به دومین سالگرد خود رسید، حادثه‌ای که در آن زمان، بسیاری از ضعف مدیریت بحران در آن صحبت کردند و در گزارش ملی حادثه پلاسکو نیز به این موضوع پرداخته شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وضعیت مدیریت بحران و تغییرات آن پس از حادثه پلاسکو را شرح داده و در عین حال تاکید دارد که مدیریت بحران صرفا محدود به یک سازمان نیست و وظیفه‌ای است که همه دستگاه‌ها برعهده دارند.

تکلیف قطعی جریمه ریالی سربازی برای سال آینده مشخص شد

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد که در هماهنگی با مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح جریمه‌ ریالی در سال آینده قطعا متوقف خواهد شد.

تأمین هزینه خرید ۲۰۰۰ لباس تخصصی آتش‌نشانان

شهردار تهران از تامین مالی خرید ۲۰۰۰ لباس تخصصی آتش‌نشانان خبر داد.

پایان بررسی برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پایان بررسی برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران خبر داد.

بیمه سلامت برای 11هزار بیمار خاص تهرانی، چقدر هزینه می‌کند؟

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با بیان اینکه در استان تهران حدود ۱۱ هزار بیمار خاص تحت پوشش اداره‌کل بیمه سلامت استان تهران قرار دارند، نحوه هزینه‌کرد این اداره‌کل برای بیماران خاص را توضیح داد.

بیماری‌هایی که از کشور پاک شدند

شاید بتوان واکسیناسیون را یکی از قدیمی‌ترین مداخلات بهداشتی برای کنترل بیماری‌ها در ایران خواند؛ مبحثی که تا پیش از سال‌های اول دهه ۶۰ ساختاری مناسب و هدفمند نداشت و با شکل‌گیری شبکه بهداشتی کشور و گسترش آن، کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از دست کم شش بیماری را رقم زد و آن‌ها را به مرحله حذف رساند.

کاهش فاصله اعتیاد تا «کارتن‌خوابی» به ۵ سال

مدیر خانه خورشید با بیان اینکه باید فرزندان ما در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه شوند، گفت: هنوز مددکار اجتماعی در مدارس نداریم تا کودکان در معرض آسیب شناسایی شوند. دیوار آهنین آموزش و پرورش هنوز امکان آموزش‌های پیشگیرانه را در برخی مسائل فراهم نمی‌کند.

اجرای پایلوت طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد در مناطق آسیب خیز ۴ استان

معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه قصد داریم طرح‌های پیشگیری را با هماهنگی خیریه‌ها و موسسات مردم نهاد در مناطق آسیب خیز پیش ببریم، بر ضرورت ورود خیرین به حیطه پیشگیری تاکید کرد.

ارزیابی مدارس در حوزه «نماز»

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: با تغییر ساختارها تلاش کردیم موانع فرا روی اقامه نماز در مدارس را رفع و برای برگزاری بیش‌ازپیش نماز در مدارس و نشر فرهنگ نماز گام برداریم.

خودروهای سنگین آلاینده‌ای که برگه معاینه فنی دارند!

دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با بیان اینکه نصف خودروهای سنگین مردودی‌ در معاینه فنی مجدد دارای برگه معاینه فنی هستند، خواستار نظارت جدی وزارت راه بر عملکرد مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین شد.

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به قرار گرفتن کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز و فردا (۳۰ دی و ۱ بهمن) از وزش باد موثر در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در آخرین روز دی ماه و تا لحظه انتشار این خبر در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی تیتر آن‌ها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

برف و کولاک در ۲۲ استان

تکلیف قطعی جریمه ریالی سربازی برای سال آینده مشخص شد

بیماری‌هایی که از کشور پاک شدند

بارش برف و کاهش دید در جاده‌های کشور

خودروهای سنگین آلاینده‌ای که برگه معاینه فنی دارند!

انتهای پیام

خبرنگار: مژگان زینلی‌پور/دبیر خبر: زهرا روزبروزی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته خبری اجتماعی ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای امروز ایران ایر به ایلام لغو شد

ایسنا/ایلام مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای امروز شرکت ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس لغو شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه در مسیر ایلام به تهران و بالعکس بدلیل شرایط نامناسب جوی لغو شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام، «وحید فروغی‌زاده» اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پرواز مسیر تهران به ایلام و بالعکس، روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه این شرکت لغو شد.

وی افزود: بدلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروازهای امروز ایران ایر به ایلام لغو شد
  • دومین فوتی حادثه آتش سوزی در یک پالایشگاه نفتی
  • دومین فوتی حادثه آتش سوزی ۱۷ اسفند در یک پالایشگاه نفتی
  • دومین فوتی حادثه ۱۷ اسفند در پالایشگاه نفت آفتاب
  • حکم محکومیت ۳۵ مقصر حادثه پلاسکو پس از هفت سال در دادگاه تجدید نظر تایید شد
  • جان باختن دومین مجروح حادثه انفجار پالایشگاه نفت آفتاب
  • حکم پرونده پلاسکو پس از ۷ سال مشخص شد
  • پرونده مقصران آتش سوزی ساختمان پلاسکو به اجرای احکام رسید
  • حکم پرونده پلاسکو پس از ۷ سال اجرا شد | مقصران ریزش پلاسکو چه کسانی بودند؟
  • گزارش تصویری | شصت‌ویکمین سالگرد تأسیس بنیاد فرهنگی البرز