Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، انوری مدیر بیمه های آتش سوزی با تایید این خبر گفت: بیمه “ما” در ده ماه نخست سال ۱۳۹۷ با رویکردی متفاوت موفق به کسب رشد ۸۱٫۶۵ درصدی در رشته آتش سوزی شده است .

انوری ضمن اشاره به نقش شبکه فروش در فروش هر چه بهتر بیمه نامه تصریح کرد: این امر با استفاده از توان بالای شبکه فروش ، پشتیبانی ستاد و شعب ، شرکت در مناقصات بیمه ای و اعمال سیاست های صحیح بازاریابی محقق شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد:ارائه طرح های مختلف بیمه ای، بررسی ریسک ها به صورت حرفه ای ، ارائه مشاوره به مشتریان بزرگ در زمینه مدیریت ریسک و کنترل عوامل ایجاد خطر ، آموزش های سیستمی به شبکه فروش از عمده اقدامات راهبردی در پیشرفت و رشد این رشته بوده است.

انوری افزود: با توجه به مدیریت ریسک مناسب و کنترل خسارات، نسبت خسارت از ۱۶٫۸۷ در سال ۹۶ به ۱۰٫۱۳ در سال ۹۷ تقلیل یافته است .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون

ایتنا - ​​​​​​​آمار یک شرکت تحقیقاتی نشان داد فروش گوشی‌های اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، با تشدید رقابت سازندگان گوشی‌های اندرویدی، به میزان حدود ۱۰ درصد کاهش یافت و این شرکت، برتری خود را از دست داد.

داده‌های موسسه آی‌دی‌سی نشان داد فروش جهانی تلفن هوشمند در سه ماهه ژانویه تا مارس، ۷.۸ درصد رشد کرد و به ۲۸۹.۴ میلیون دستگاه رسید و سامسونگ با کسب ۲۰.۸ درصد سهم از این بازار، اپل را کنار زد و بزرگترین سازنده تلفن هوشمند شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، فروش سازنده آیفون پس از عملکرد پرقدرتی که در سه ماهه دسامبر داشت و از سامسونگ به عنوان سازنده گوشی شماره یک جهان، جلو زد، کاهش یافت و با سهم ۱۷.۳ درصدی از فروش جهانی گوشی، دوباره به جایگاه شماره دو بازگشت. شرکت چینی شیائومی با سهم بازار ۱۴.۱ درصد در سه ماهه اول، در رتبه سوم ایستاد.

شرکت کره‌ای سامسونگ که مدل پرچمدار گلکسی اس ۲۴ را در ابتدای امسال به بازار عرضه کرد، بیش از ۶۰ میلیون دستگاه گوشی در سه ماهه اول فروخت. شرکت تحقیقاتی کانترپوینت پیش از این گزارش کرده بود فروش جهانی گلکسی اس ۲۴، هشت درصد در مقایسه با فروش سری اس ۲۳ در سه هفته نخست از آغاز عرضه، افزایش یافت.

طبق گزارش آی دی سی، اپل در سه ماهه اول امسال، ۵۰.۱ میلیون دستگاه آیفون فروخت که کمتر از ۵۵.۴ میلیون دستگاه در مدت مشابه سال ۲۰۲۳ بود. فروش گوشی‌های اپل در چین طی همین مدت، ۲.۱ درصد کاهش داشت.

این کاهش، منعکس کننده چالش پیش روی این شرکت آمریکایی در سومین بازار بزرگ خود است زیرا بعضی از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی چین، استفاده از دستگاه‌های اپل در محیط کار را ممنوع کرده اند. این اقدام، منعکس کننده محدودیت‌های دولت آمریکا برای استفاده از اپلیکیشن‌های چینی به دلایل امنیتی است.

اپل، کنفرانس طراحان جهانی خود را در ژوئن برگزار خواهد کرد و در این رویداد، جدیدترین به‌روزرسانی نرم افزارهای آیفون، آی‌پد و دستگاه‌های دیگر این شرکت رونمایی می‌شود.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه گذاران به دقت به نظاره توسعه هوش مصنوعی در اپل نشسته اند که تاکنون حرف زیادی درباره استفاده از این فناوری در دستگاه‌های خود نزده است. این شرکت، امسال عنوان ارزشمندترین شرکت جهان را به مایکروسافت واگذار کرد.

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • تحریم‌ناپذیری در فروش نفت‌خام و تجارت انرژی کشور با اجرای سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی
  • تاثیر تورم بر رفتار‌های فرهنگی
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • سود ۴۵ درصدی بازار سرمایه با کاهش تنش‌ها
  • رشد اقتصادی حاصل از گسترش تجارت نفتی ایران در شرایط تحریمی