Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه اختلافات مالی بین شهرداری‌ها و شرکت‌های آبفا باید حل‌وفصل شود، گفت: باوجود ظرفیت‌های آبی موجود در استان اما هیچ شهر و روستایی در لرستان از آب شرب پایدار برخوردار نیست. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد مرادپور عصر امروز در جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب‌وفاضلاب لرستان که به‌صورت ویدئو کنفرانس با  معاون وزیر نیرو برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل 5 تصفیه‌خانه در لرستان نیازمند اعتبارات بالادستی از محل اعتبارات تنش‌های آبی است، از این رو با اعتبارات استانی نمی‌توانیم اینها را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید اختلافات بین شهرداری‌ها و شرکت‌های آبفا در سطح کشور حل‌وفصل شوند، کارهای خوبی در زمینه آبفا در لرستان در حال انجام است که جای تقدیر دارد.

تامین آب شرب نهبندان و سربیشه تا 30 سال دیگر‌ محقق می‌شودشاخص بهره‌مندی روستاهای ایلام از آب شرب 76 درصد است16 روستای کوهدشت با تانکر سیار آب‌رسانی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: همه مشکلات شرکت آبفا با اعتبارات این شرکت حل نخواهد شد، بلکه باید توجه ویژه‌ای به استان لرستان شود، باوجود ظرفیت‌های آبی موجود در لرستان اما هیچ شهر و روستایی در استان از آب شرب پایدار برخوردار نیست.

وی بیان کرد: با کارهای پژوهشی، ایده و روش‌های نو، رعایت کمیت و کیفیت آب‌وبرنامه‌ریزی برای فروش پساب‌ها می‌توان تا حدودی شاهد کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها در شرکت آبفا شد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار