Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@13:20:32 GMT

دریافت وام ازدواج چقدر طول میکشد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۸۶۸

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در خصوص وام ازدواج کار بی‌نظیری در دولت تدبیر و امید صورت گرفت و در حال حاضر پرداخت وام ازدواج به روز شده و حداکثر مدت انتظار جوانان یک ماه است. ناطقان: بنابر اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان - معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در هفتاد و دومین جلسه ستاد امور ساماندهی به جوانان گفت: ما سال گذشته بحث‌های شبکه‌سازی تشکل‌ها را انجام داده‌ایم که یکی از دبیرخانه شبکه‌ها، استان گیلان بود و به عنوان میزبان کل کارآفرینان جوانان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: هفته آینده مرحله دوم این جلسات در استان گیلان برگزار می شود. چندین دوره آموزشی نیز در این استان انجام شد که به کارآفرینان مدارکی تحت پوشش دانشگاه تهران ارائه شده است. در عین حال جشنواره‌ای برگزار کرده‌ایم که در آن کارآفرینان برتر معرفی و حتی تعدادی از آنها به خارج از کشور اعزام شدند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شبکه‌های ما بسیار تخصصی و در بحث اشتغال جوانان رویکرد مثبتی داشته‌اند؛ چرا که با کمک‌های اعتباری و فنی‌ای که در اختیار استان‌ها قرار داده‌ایم، این روند رو به افزایش و ترقی است. بانک رسالت نیز در ایجاد اشتغال بسیار فعال است؛ به طوریکه از شهریور امسال تاکنون 600 نفر از طریق این بانک اشتغال مستقیم دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در بحث ثبت شناسه سمن‌ها توافق آن با وزارت کشور انجام شد و ما انتظارمان این است که استان گیلان که جوان‌ترین استاندار کشور در راس مدیریت آن است، استان اول در حوزه ثبت شناسه جوانان باشد و همچنین در مجمع مشورتی جوانان نیز مکاتبات آن انجام شده و درخواست ما این است که از ظرفیت جوانان عضو سمن ها، حتما استفاده شود.

تندگویان در بخش دیگری از سخنانش به جمع بندی نظرات اعضا در موضوع ازدواج سفید پرداخت و گفت: ما به این بحث ورود علمی و پژوهشی داشتیم و کار را بر اساس تحقیق و پژوهش توسط اساتید دانشگاه آغاز کردیم و به دستور دکتر سلطانی فر نیز کارگروهی تشکیل داده ایم تا با محوریت مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی کار تیمی و علمی صورت بگیرد، اما بحث عملیاتی آن و اینکه این پژوهش‌ها چگونه مورد استفاده قرار گیرد باید در همین جلسات و با مشارکت همه دستگاه‌ها صورت پذیرد.

تندگویان با تاکید بر این که باید آسیب ازدواج سفید را به عنوان یک واقعیت در جامعه بپذیریم و برای آن چاره اندیشی کنیم، افزود: اگر برای این موضوع فکری نکنیم در چند سال آینده درگیر بحران‌ها و مسائل مختلف آن خواهیم شد.

وی ادامه داد: موضوع ازدواج سفید در شورای اجتماعی کشور هم مطرح شد و ما هم در حیطه مسئولیتی که داریم پذیرفتیم که در این خصوص کمک کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که آگاهی رسانی در خصوص آسیب‌های ازدواج سفید در فیلم ها و سریال ها به صورت مستقیم نمی‌تواند راهگشا باشد، افزود: باید با طرح برنامه‌های گفتمان محور طوری که قبح موضوع شکسته نشود، به آگاهی رسانی خانواده‌ها و جوانان نسبت به آسیب‌های فراوان ازدواج سفید عمل کنیم که امیدوارم با جمع بندی همه نظرات به راهکار خوبی در این زمینه برسیم.

وی همچنین با اشاره به اجرا نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت: در این خصوص چندین جلسه با حضور دستگاه‌های متولی برگزار کردیم و تمامی موارد احصا شده و در جلسه بعدی ستاد به عنوان اولین دستور جلسه به بررسی راهکارها برای اجرای این قانون می‌پردازیم. برای اجرای این قانون رهبر معظم انقلاب نیز به شورای اجتماعی کشور تاکید کرده‌اند و مجلس هم به موضوع ورود کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در خصوص وام ازدواج کار بی‌نظیری در دولت تدبیر و امید صورت گرفت و در حال حاضر پرداخت وام ازدواج به روز شده و حداکثر مدت انتظار جوانان یک ماه است. منبع: ایسنا برچسب ها: وام ازدواج ، جوانان ، انتظار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وام ازدواج جوانان انتظار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی زارع شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری میزبانی انتخاب برترین‌های کشتی نونهالان استان برای قهرمان کشوری در شهرستان که با حضور علی حاجی نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تشکیل شد، اظهار کرد: ۲۴ فروردین ماه بردسکن میزبان ۲۵۰ نفر ورزشکار نونهال کشتی از شهرستان‌های مختلف استان است که می‌طلبد به جهت میزبانی خوب همه ادارات همکاری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: برترین‌های کشتی در این دوره برای مرحله کشوری در اوزان مختلف انتخاب خواهند شد.

وی اظهار کرد: این رقابت‌های در یک روز و همزمان در روی سه تشک کشتی در محل سالن کوثر شهرستان برگزار می‌شود.

میزبانی خوب در رقابت‌های کشتی

همچنین حاجی نژاد، معاون فرماندار بردسکن گفت: از آنجا که بردسکن میزبان این دوره مسابقه کشتی نونهالان استان است باید همه همکاری کنند تا میزبان خوبی برای هم استانی‌ها و ورزشکاران رشته کشتی باشیم.

گفتنی است؛ در جلسه تاکید شد، هریک از ادارات همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این رویداد ورزشی به عمل آورند.

کد خبر 6063921

دیگر خبرها

  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟