Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در حال آماده سازی برای رویداد "آنپکد" (Unpacked) است. برگزاری این رویداد برای تاریخ ۲۰ فوریه برنامه ریزی شده است. اگر چه ما هنوز یک ماه تا رونمایی بزرگ خانواده سامسونگ گلکسی S10 فاصله داریم، یک عکس در فضای مجازی منتشر شده که به وضوح تصویر گوشی‌های جدید این شرکت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر توسط ایوان بلاس منتشر شده است. هنگامی صحبت از اطلاعات فاش شده از گوشی‌های پرچمدار به میان می‌آید، ایوان بلاس یکی از معتبرترین منابع است. این عکس تصویر سه عضو از خانواده گلکسی را نشان می‌دهد. از سمت چپ به راست گوشی‌های گلکسی S10E، گلکسی S10 و گلکسی +S10 در تصویر دیده می‌شوند. همه آن‌ها نیز در کیس‌ها شفاف قرار دارند.

کاملا مشخص است که گوشی گلکسی S10E ارزان‌ترین عضو این خانواده سه نفره است. دلیل این ارزانی، وجود دوربین دوگانه، صفحه نمایش کوچک‌تر و حفره سلفی روی آن است. دو مدل دیگر دارای دوربین‌های سه‌گانه هستند. البته در حالی که مدل معمولی گلکسی نیز S10 دارای حفره روی صفحه نمایش برای دوربین سلفی است، گلکسی +S10 دارای دو دوربین در جلوی خود است که زیر صفحه نمایش قرار دارند.

بر خلاف دوربین چهارگانه گلکسی A9 که به صورت عمودی پشت گوشی قرار دارد، دوربین‌های هر سه گوشی جدید سامسونگ به صورت افقی طراحی شده‌اند. با وجود این که ما از عکس‌ فاش شده متوجه کوچک‌تر بودن اندازه گلکسی S10E شده‌ایم و می‌دانیم گلکسی +S10 بزرگ‌ترین عضو این خانواده سه نفره است اما هنوز از اندازه دقیق هیچ کدام از آن‌ها اطلاعی نداریم.

در کنار گوشی‌هایی که در تصویر فاش شده آن‌ها را دیدیم، سامسونگ قصد دارد یک نسخه از گلکسی S10 را معرفی کند که قابلیت پشتیبانی از 5G را دارد. البته هنوز معرفی این گوشی با دیگر اعضای خانواده گلکسی S10 مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 

انتهای پیام/

انتشار عکس‌های گلکسی S10E، گلکسی S10 و گلکسی +S10

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موتورولا که مدتی پیش، اج ۵۰ پرو را رونمایی کرده بود، قصد دارد در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین) برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی اج ۵۰ اولترا را رونمایی کند.

براساس گزارش زومیت، طبق پست جدید موتورولا در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، اج ۵۰ اولترا یک رنگ جدید به‌نام Peach Fuzz (هلویی) خواهد داشت. Peach Fuzz از سوی شرکت پنتون به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب شده است.

از مشخصات جدیدترین گوشی موتورولا می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی ۱۴۴ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع ۱۲۵ واتی، دوربین اصلی و سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، فریم فلزی و گواهی IP۶۸ اشاره کرد.

جزئیات دقیقی از قیمت گوشی جدید اج ۵۰ اولترا در دسترس نیست و باید دید که آیا این دستگاه در بین بهترین گوشی های بازار قرار خواهد گرفت یا خیر.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895936

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس
  • جیلی گلکسی ئی5 ؛ رونمایی از یک شاسی بلند 1.3 میلیاردی (+تصاویر)
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!