Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:59:59 GMT

هادرسفیلد 0 - 3 سیتی؛ قدرت نمایی در جان اسمیت!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۹۴۱

هادرسفیلد 0 - 3 سیتی؛ قدرت نمایی در جان اسمیت!

منچسترسیتی موفق شد با ارائه نمایشی برتر با 3 گل هادرسفیلد را مغلوب کند.


به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که با نتایج ضعیف خود در ماه دسامبر با در جدول فاصله گرفته بود، در هفته های اخیر با نتایج پرگل رقبا را مغلوب می کند و امروز نیز با 3 گل موفق به شکست هادرسفیلد در استادیوم جان اسمیت شد تا دوباره اختلاف خودرا با لیورپول صدرنشین به 4 امتیاز برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطابق انتظار سیتی بازی را با مالکیت توپ و روندی هجومی آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. دانیلو در پشت محوطه صاحب توپ شد و ضربه محکم او بعد از برخورد با سر مدافع هادرسفیلد تغییر جهت داده و وارد دروازه شد تا سیتی به گل اول دست یابد.

 

 

دقایقی بعد و روی ارسال دی بروین، فرناندینیو با ضربه سر می توانست زننده گل دوم سیتی لقب گیرد اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت.

 

در دقیقه 38 و روی پاس پشت مدافعان فرناندینیو، گوندوغان در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما حضور به موقع شیندلر مانع رخ دادن این اتفاق گشت. در ادامه جریان بازی آرام شد و در نهایت منچسترسیتی با همان یک گل برتری راهی رختکن شد.

 

 

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 به گل دوم هم رسید. لروی سانه در جناح چپ صاحب فرصت شد و ارسال او با ضربه سر استرلینگ در دهانه دروازه همراه گشت تا برتری سیتی دو برابر شود.

 

اما سیتی حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 56 و روی پاس سرخیو آگوئرو، لروی سانه با دروازه هادرسفیلد تک به تک شده و موفق شد با ضربه ای دقیق گل سوم را نیز به ثمر برساند.

 

 

 

در ادامه سیتی که از برتری خود اطمینان یافته بود، به اداره جریان بازی و حفظ توپ پرداخت و هادرسفیلد نیز در بر هم زدن این رویه ناتوان بود. در دقیقه 79 و روی ارسال ریچارد، مونیه می توانست دروازه سیتی را باز کند اما ضربه سر او توسط ادرسون مهار شد.

 

در دقیقه 86 این برناردو سیلوا بود که با یک ضربه محکم دروازه هادرسفیلد را نشانه گرفت اما لوسل موفق به مهار این ضربه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با همان 3 گل موفق به غلبه بر هادرسفیلد شد.

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیه‌گو سیمئونه پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا یک ناکامی دیگر را هم تجربه کردند. آنها امشب در دیداری خارج از خانه میزبان آلاوز بودند و در نمایشی ناامیدکننده با نتیجه ۲-۰ مغلوب این تیم شدند.

دیدار پایاپای آغاز شد اما دو تیم در میانه میدان تا دقایقی در حال جدال بر سر توپ بودند و خبری از موقعیت نبود.

بازی لحظاتی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت کارلوس بناویدز از پشت محوطه جریمه وارد دروازه اتلتیکو مادرید شد.

آلاوز در ادامه هم مالکیت را در اختیار داشت و اتلتیکو نمی‌توانست موقعیتی خلق کند. در دقیقه ۳۲ بالاخره اولین فرصت به اتلتیکو رسید اما ضربه ساموئل لینو را دروازه‌بان گرفت.

اتلتیکو در دقایق پایانی نیمه اول کمی جلوتر رفت اما در خلق موقعیت جدی ناتوان بود و نیمه اول با برتری آلاوز به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم گریزمان می‌توانست بازی را مساوی کند اما ضربه‌اش از سمت راست محوطه جریمه توسط دروازه‌بان سیو شد.

کمی بعد اما آلاوز دوباره بر بازی چیره شد. ضربه خطرناک گارسیا در دقیقه ۵۸ را اوبلاک به زیبایی دفع کرد.

در دقیقه ۶۵ شوت خطرناک ریکلمه با برخورد به مدافع آلاوز منحرف شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۷ لینو در موقعیت خوبی برای زدن گل مساوی قرار داشت اما ضربه‌اش را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم و بازی بدون تهدیدی بر روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲+۹۰ لویز ریوخا با شوتی از سمت چپ محوطه جریمه اختلاف را به دو گل رساند.

درنهایت داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و آلاوز با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید. اتلتیکو موفق به بیشتر کردن اختلافش با رده پنجم نشد و حالا با ۶۱ امتیاز در رتبه چهارم، فقط سه امتیاز با اتلتیک بیلبائو فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • منچسترسیتی دوباره در فینال؛ پپ به این راحتی از دوگانه داخلی نمی گذرد