Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:45:11 GMT

جشنواره فیلم کوتاه ریگا قابلیت ملی شدن را دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۰۰۶۷

جشنواره فیلم کوتاه ریگا قابلیت ملی شدن را دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمور جوادی عصر یکشنبه در دومین نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی ریگا که با رونمایی از پوستر و تیزر جشنواره همراه بود، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا سال آینده این جشنوراه به عنوان برندی برای فیلم هایی دانشجویی در سطح ملی برگزار شود.
وی گفت: استعدادهای برتر فرهنگی و هنری در این دانشگاه وجود دارد که باعث شده تا تولیدات تصویری آن به جشنوراه های بین المللی راه پیدا کنند و تقویت و شکوفایی این استعدادها از مسیر برگزاری چنین جشنواره هایی می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی کردستان با بیان اینکه آموزش در مراکز علمی - کاربردی تقاضا محور است، گفت: یکی از پتانسیل های مهم کردستان فرهنگ غنی آن است که این استان را به عنوان استانی فرهنگی مطرح کرده است و باید درصدد بهره برداری بیشتری از این ظرفیت باید باشیم.
وی افزود: مرکز علمی - کاربردی فرهنگ و هنر کردستان همواره در بین مراکز برتر کشور است که این به واسطه وجود دانشجویان خلاق و هنرمندی است که در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارند.
به گزارش ایرنا، دومین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا هفتم و هشتم بهمن ماه امسال در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می شود.
بیش از 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که در هر بخش سه اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و یک فیلم از نگاه مخاطبان و نیز تقدیر ویژه از فیلم منتخب داوران انجام و فیلمنامه برتر هم مورد تقدیر قرار می گیرد.
همچنین 2 جایزه توسط حوزه هنری و 2 جایزه هم توسط دانشگاه کردستان به این تعداد افزوده شده است.
هم اکنون 560 دانشجو در هفت رشته کاردانی و هفت رشته کارشناسی در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان مشغول به تحصیل هستند و تاکنون سه هزار نفر هم از این مرکز دانش آموخته شده اند.
9937 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جشنواره فیلم کوتاه دانشجو رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است، نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت