Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، میثم بصیرت  با حکم پیروز حناچی، به عنوان سرپرست مرکز مطالعات و برنامه‌‌‌ریزی شهر تهران منصوب شد. 

بصیرت پیش از قبول این مسئولیت، سمت معاونت مطالعات و برنامه‌‌ریزی امور زیرساخت و طرح جامع مرکز مطالعات و برنامه‌‌ریزی شهر تهران را برعهده داشت. 

پیش از این، محمدرضا جوادی یگانه مسئولیت راهبری مرکز مطالعات را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی یگانه هفته گذشته با حکم شهردار تهران به سمت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با مسئله ثبت‌نام رانندگان تاکسی‌های شهری در اپلیکیشن‌های تاکسی‌اینترنتی، عدم حضور آن‌ها در خط‌ها و به وجود آمدن مشکل کمبود تاکسی اظهار داشت: این از موضوعات مهم شهر تهران است، من احساس می‌کنم رفته به رفته و هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود.

وی افزود: به شکلی می‌توان گفت که هرج و مرج حمل و نقلی صورت می‌گیرد. چراکه تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و هر قیمتی می‌خواهند می‌گذارند و هر رفتاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند که طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

سروری بیان داشت: به همین دلیل تلاش‌های زیادی صورت گرفت و وزارت کشور نیز در این رابطه که ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی با شهرداری‌ها است موضع گیری خوبی را انجام داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما قطعا در شورای شهر تلاش خواهیم کرد که این نقطه نظری را که وزارت کشور اعلام کرده است با نشست‌ها و جلسات کارشناسی عملی کنیم و حوزه تاکسی‌های اینترنتی را در مدار ساماندهی کل فضای حمل و نقل تاکسی قرار دهیم.

وی پیرامون ورود شورای شهر به این موضوع در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: ما بار‌ها تذکر داده‌ایم و با ورودی که وزارت کشور کرد فکر می‌کنم زمینه حل این مشکل فراهم شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد
  • سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم منصوب شد
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
  • انتصاب سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم