Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@03:31:59 GMT

نتایج آزمون وکالت سال ۱۳۹۷ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۰۱۲۶

نتایج آزمون وکالت سال ۱۳۹۷ اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: نتایج آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۷ اعلام شد. این نتایج از اینجا قابل رویت است.

در آزمون وکالت سال ۹۷ در مجموع ۷۳ هزار و ۶۱۶ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۶۰۴ نفر زن و ۳۹ هزار و ۱۲ نفر مرد هستند.

آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۷ ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۹ آذر ماه در ۲۵ مرکز استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون وکالت از آنجا که همراه با تعیین ظرفیت پذیرش در هر کانون است و بسیاری از افراد از پذیرش در آن باز می‌مانند، در سال‌های اخیر با مخالفت‌هایی روبرو شده است که کانون‌های وکلای دادگستری و اتحادیه سراسری آن‌ها تاکنون در مقابل این مخالفت‌ها مقاومت کرده‌اند. اکنون طرحی با نام «طرح جامع آموزش و آزمون وکالت» توسط کمپینی با عنوان حذف ظرفیت از آزمون وکالت در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در حال پیگیری است.

عیسی امینی رییس کانون وکلای مرکز اخیرا گفته بود که این طرح به جایی نخواهد رسید. حفظ نصاب علمی پذیرفته‌شدگان و بیکاری عده‌ای از وکلای پروانه‌دار از مهم‌ترین دلایل مخالفت کانون‌ها با حذف ظرفیت از آزمون کارآموزی وکالت است.

منبع: فردا

کلیدواژه: نتایج آزمون کارآموزی وکالت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود. پس از اعلام نتایج، کانون‌های ارزیابی کار خود را آغاز کرده و پذیرفته شدگان گزینش می‌شوند.

او ادامه داد: طبق برنامه فرآیند «ارزیابی تکمیلی» تا قبل از ۲۸ اردیبهشت به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

فرهادی با بیان این که داوطلبانی که در مصاحبه قبول شدند باید آموزش‌های لازم را ببینند؛ تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده داوطلبان در مرداد و شهریور آموزش‌های لازم را می‌بینند و از اول مهر وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

گفتنی است که آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای جذب ۲۸ هزار معلم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱