Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد آمریکا امروز ضعیف‌تر از هر زمانی در لبنان و تمام منطقه است و همه این حقیقت را درک می‌کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت هنگامی که آمریکا، به این شکل خفت‌بار و غیرمنتظره و شرم آور اعلام کرد از سوریه عقب‌نشینی می‌کند، به این معناست که ضعیف است نه قوی و در نتیجه اعراب و برخی لبنانی‌ها (اشاره به جریان غربگرای ۱۴ مارس) باید خوب بفهمند که آمریکایی که در گذشته آن‌ها را تنها گذاشت، همین آمریکا طی این روز‌ها و در آینده، بار دیگر آن‌ها را تنها خواهد گذاشت و به آن‌ها پشت خواهد کرد، به ویژه اینکه آمریکا از این طرف‌ها به عنوان آخرین برگ برنده خود برای ورود قوی به صحنه سوریه و مذاکره با این کشور استفاده می‌کند و شاید در آینده به راه حلی با ایران برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صفی‌الدین که در نشست ائمه و کمیته‌های مساجد منطقه نخست جنوب لبنان در شهر صور سخن می‌گفت، از کوته‌فکری برخی اعراب ابراز تاسف کرد که به گفته وی آن طور که به نظر می‌رسد هنوز عبرت نگرفته‌اند که آمریکایی که بار اول ودوم و سوم آن‌ها را فروخت، اکنون هم آماده است که برای بار چهارم و پنجم، آن‌ها را بفروشد، این در حالی است که برخی همچنان بر این نکته تکیه کرده‌اند که آمریکا از آن‌ها حمایت خواهد کرد، در حالی که آمریکا به مزدورانش در منطقه می‌خندد، همانطور که در گذشته به آن‌ها خندیده بود.

بر اساس گزارش شبکه المنار، صفی الدین اظهار داشت این اولین بار نیست که آمریکا از نشست‌های بین المللی بر ضد مقاومت و محور آن خبر می‌دهد، آمریکا در سال ۱۹۸۲ میلادی، در اینجا یعنی لبنان بود، با قلدرمآبی، و زورگویی و با سلاح‌ها و کشتی‌های جنگی‌اش اینجاد بود و از تغییر و دگرگونی منطقه خاورمیانه با اشغال لبنان توسط اسرائیل حرف می‌زد، با علم به اینکه اسرائیل در بیروت بود (اشغال کرده بود)، اما با این وجود، نه آمریکا و نه اسرائیل و نه تمام کشتی‌های آمریکایی نتوانستند مسیر مقامت را منحرف کنند، مقاومتی که با تقدیم شهدا و از طریق رزمندگانش بر آمریکا و اسرائیل پیروز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله لبنان امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: از دستاوردهای وعده صادق یک اتحاد میان آزادی خواهان دنیا و جهان اسلام است که نیازمند رساندن این پیام به گوش جهانیان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در نشست بررسی ابعاد عملیات وعده صادق که به همت موسسه گفت‌وگوی دینی وحدت با حضور فعالان بین الملل و طلاب در قم برگزار شد، گفت: علما وارثان انبیا هستند به این معناست که وظایف سنگینی بر دوش خود دارند که دامنه آن از مرجع تقلید تا امام جماعت مسجد می توان بیان کرد، لذا مبلغ باید استقامت در راه داشته باشد و طوری رفتار کند مردم نور انبیا را در او ببینند و مهمتر آن که فرهنگ عمومی قرآن و نهج البلاغه را فرا بگیرد و در روش و رفتار متین و عاقلانه رفتار کند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان افزود: هفت اکتبر یک نبردی بود که هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و برای همگان اثبات کرد این رژیم از درون پوسیده است. وقتی این عملیات آغاز شد دولت های منطقه و غرب آن را فرصتی دانستند برای برهم زدن معادله مقاومت اما توجه نداشتند که جبهه مقاومت از هماهنگی و اتحاد برخوردار است. همان طور که هشت اکتبر حزب الله در حمایت از فلسطین بر آمد و بعد از یمن و دیگر گروه های مقاومت عراق و سوریه نیز حمایت کردند.

البغدادی با اشاره به کشتار مردم بیگناه غزه، تصریح کرد: عادی شدن اتفاقات بزرگ یک خطر است، همانطور که مسئله کشتار مردم غزه متاسفانه عادی شده است، لذا باید با کار رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی نگذاریم این نسل کشی در اذهان عمومی ملت ها عادی شود.

وی با بیان چرایی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی همیشه به ایران ناسزا می‌گفت و ریشه مقاومت را از ایران می دانست و برنامه آنها بر تحریک ایران بود تا به میدان رودررو برساند و ایرانی ها گاهی به صورت امنیتی و گاهی هم غیرمستقیم پاسخ می دادند تا این که صهیونیست ها ساختمان کنسولگری را زدند. گمان رژیم صهیونیستی این بود که شکست سنگینی برای ایران خواهد بود، اما امام خامنه ای فرمودند «ما پاسخ خواهیم داد»؛ آمریکایی ها از طریق قطر گفتند اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود و ایران هم وقت داد اما آمریکا گفت نمی توانیم جنگ را تمام کنیم، لذا ایران پاسخ محکم داد و وقتی که با این قدرت زد اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد. این ضربه مستقیم ایران امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد آمریکا می ترسد واکنشی نشان دهد.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان افزود: عملیات اصفهان مسخره بوده و آمریکا آن را کودکانه و مصیبت‌بار دانست و ایران را قدرتمند خواند؛ باید دانست اسرائیل در ضعیف‌ترین دوران خود است و ایران در بهترین حالت و رهبر و محور کل مقاومت است؛ ایران رهبر محور خیر و آمریکا محور شر در دنیای امروز است

البغدادی تصریح کرد: گفتمان مقاومت درستی و کارآمدی خود را به اثبات رساند. رژیم صهیونیستی و آمریکا به هیچ یک از آموزه های اخلاقی ادیان الهی پایبند نیستند و ویرانی ها و کشتارهای زیادی داشتند و باید بپذیریم در دنیا با قلدرهایی مواجه هستیم که نمی توان با آنان گفت‌وگو کرد و این نشان از حقانیت گفتمان مقاومت دارد که نیازمند تبیین است.

وی گفت: از دستاوردهای وعده صادق یک اتحاد میان آزادی‌خواهان دنیا و جهان اسلام است که نیازمند رساندن این پیام به گوش جهانیان است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم