Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@19:00:32 GMT

مرگ پیرترین مرد روی زمین +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۰۳۲۹

مرگ پیرترین مرد روی زمین +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: بنابر گفته خبرگزاری تاس و رسانه‌های محلی، ماساجو نوناکا که پیرترین مرد روی زمین بود، روز یکشنبه در خانه خود در روستای آسیرو در سن ۱۱۳ سالگی درگذشت.

لازم به ذکر است کشور ژاپن در رتبه بندی افراد سالمند جایگاه سی ام را به خود اختصاص داده است؛ که در این رتبه بندی زنان سالمند بیشترین سهم را دارا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی از آن است که نوناکا در اوایل قرن بیستم و در سال ۱۹۰۵ متولد شده است. او در سال‌های اخیر به همراه نوه‌هایش در پای کوه میاکان در شمال هوکایدو زندگی می‌کرد. خانواده او در این منطقه دارای هتلی از چشمه‌های آب گرم به نام «نوناکا انسن» هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیرترین مرد جهان ژاپن درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، یک مسئول ارشد در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کان» این رژیم تاکید کرد: درصورت تداوم جنگ گزینه‌ای جز افزایش مالیات نخواهیم داشت.

وی گفت: وزارت دارایی به زودی به منظور تامین منابع جنگ، بالا بردن مالیات را بررسی خواهد کرد.

در این راستا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که لغو پروازها به سرزمین‌های اشغالی به طور گسترده افزایش یافته است و برخی شرکت های هواپیمایی اعلام کردند که در چند ماه آینده حاضر به بازگشت به فرودگاه بن گوریون نیستند.

چند روز پیش نیز آژانس بزرگ رتبه‌بندی اعتباری «استاندارد اند پورز» اعلام کرد که ناتوانی کابینه رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۴ گسترش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، اقتصاد رژیم صهیونیستی پس از هفتم اکتبر گذشته (15 مهر و آغاز عملیات طوفان الاقصی) به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. هزینه کابینه رژیم صهیونیستی در سایه جنگ به شدت بالا رفته، واردات و صادرات کاهش یافته، کارخانه‌ها تعطیل شده و بخش گردشگری داخلی و خارجی به شدت از رونق افتاده است.

منابع خبری گزارش دادند که ارزش واحد پول رژیم صهیونیستی در پی جنگ کاهش یافته و رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در آژانس رتبه بندی اعتباری «مودیز» پایین آمده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت
  • تحلیل جایگاه دانشگاه تهران در حوزه‌های علوم‌ مختلف
  • اعلام جایگاه دانشگاه تهران بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور