Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی، با اشاره به لزوم یکسان سازی روشنایی معابر با مبلمان شهری، اظهار داشت: نصب چراغ های دکوراتیو در خیابان آبرسان و نصب چراغ های ال ای دی در مسیرهای راه آهن تا باغ گلستان از جمله اقداماتی است که اخیرا توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عمده مشکلات روشنایی معابر تبریز بیان کرد: به هم خوردگی مکرر تنظیم ساعت فرمان های نجومی به دلیل فرسودگی و عمر بالای آنها، پوسیدگی پایه های فلزی دفنی، کثیف بودن چراغ های روشنایی و کاهش شدت نور، قرار گرفتن پایه ها در بین اشجار و باز شدن دریچه های فلزی روشنایی معابر توسط افراد غیر مسئول، از عمده مشکلات روشنایی معابر محسوب می شود.

کاظمی با اشاره به تعداد بازدید و سرویس دهی روشنایی معابر در سال 97 تشریح کرد: در سال 97 تعداد 22 هزار و 498 اصله، بازدید و تعداد 14 هزار و 518 اصله روشنایی معابر سرویس شده است.

وی در خصوص تعداد چراغ های نصب شده در سال های 96 و 97 گفت: تعداد چراغ های نصب شده در سال 96، چهار هزار و 936 اصله و در سال 97، دو هزار و 549 اصله، توسط همکاران این شرکت در سطح شهر تبریز نصب شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر زمان روشن بودن سیستم روشنایی معابر اظهار داشت: تنظیم زمان روشن و خاموش شدن چراغ های معابر، 15 دقیقه بعد از غروب آفتاب و 15 دقیقه قبل از طلوع آفتاب است.

همچنین وی بیان کرد: در فاز دو شهر جدید سهند به طول 11 کیلومتر از کابل خودنگهدار برای تامین روشنایی معابر آن منطقه استفاده شده است.

وی خاطر نشان شد: یکی از پروژه های معضل دار روشنایی معابر، پوسیدگی پایه های فلزی مسیر دروازه تهران بوده است که فاز اول پروژه اجرا شده و پایه های پوسیده تعویض شده است و فاز دوم پروژه از کندرود تا پلیس راه در مرحله تامین اعتبار است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد