Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدعلی طالبی عصر یکشنبه در کارگروه کاهش آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار استان ،افزود: بحث محیط‌زیست از چالش‌های توسعه استان است و در راستای رفع این مشکل در مراسم معارفه برنامه‌هایی را به هیات دولت ارائه شد.
وی اضافه کرد: به خاطر همین چالش باید نگاهی دوباره به روند توسعه استان داشته باشیم و متناسب با این چالش‌ها و مشکلاتی که امروز فراروی منطقه قرارگرفته، ارزیابی مناسبی در این رابطه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبی تصریح کرد: آنچه مسلم است محیط‌زیست یکی از الزامات اصلی استان برای فرآیند توسعه محسوب می‌شود، ضرورت دارد تمام دستگاه‌ها به حفظ محیط‌زیست کمک کنند این مسئولیتی نیست که فقط به عهده اداره کل حفاظت محیط ‌زیست باشد بلکه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به تعدادی زیادی از سازمان و اداره‌های مختلف مربوط می‌شود.
به گفته استاندار یزد باید سیاست‌گذاری‌های را در حوزه محیط‌زیست داشته باشیم در این راستا مواردی را آماده کردیم و راهبردهایی را روزهای آینده به دستگاه‌های استان ابلاغ خواهیم کرد و مسئولیتی را به معاونت عمرانی استانداری خواهیم داد تا در همکاری با اداره کل محیط ‌زیست این برنامه‌ها به‌صورت جدی دنبال شود.
طالبی ادامه داد: انتظار ما از دستگاه‌ها این است در حوزه محیط‌ زیست به مردم پاسخگو و مسئولیت‌پذیر باشند، امیدواریم با کمک همدیگر گام‌های خوبی در این راستا برداشته شود.
استاندار یزد افزود: از همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی باید در راستای حفظ محیط‌ زیست حداکثر استفاده شود .
وی با اشاره به‌روز هوای پاک( 29 دی ما) اظهار امیدواری کرد این مناسبت‌ها تأثیر لازم را در جهت‌گیری‌های حفظ محیط‌زیست داشته باشد.
2088/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آلودگی هوا حفاظت محیط زیست گرد و غبار محیط زیست معارفه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • محیط زیست و پسماند از مهم‌ترین چالش‌های امروزی بشر است
  • محیط زیست و پسماند از مهم‌ترین چالش های امروزی بشر است
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت