Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم دیدار مقابل تایلند ابراز رضایت کرد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارچلو لیپی که شاگردانش عصر امروز (یکشنبه) با برتری 2 بر یک مقابل تایلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 راه پیدا کردند، پس از این بازی گفت: پیش از هر چیز باید بگویم بابت این پیروزی خیلی خوشحالم، چون بازی آسانی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایلند حریف سرسختی بود و ما هم در نیمه اول مرتکب اشتباهاتی شدیم و خوب بازی نکردیم. با این وجود از عملکرد بازیکنانم و واکنشی که آنها در نیمه دوم از خود نشان دادند، خیلی راضی هستم. ما در 45 دقیقه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ما بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و گل‌های‌مان را هم روی حرکات هجومی به ثمر رساندیم. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. خیلی خوشحالم که به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردیم و از بازیکنانم راضی هستم. این پیروزی مهمی بود، چون بعد از سال‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کردیم.

ویتنام با شکست اردن لقب شگفتی‌ساز را ربود/ همگروه ایران نخستین صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین تصریح کرد: صعود به این مرحله نشان می‌دهد که ما یکی از هشت تیم برتر جام ملت‌های آسیا هستیم و به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ایم. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم - ایران یا عمان - حریف ما خواهد شد. بازی مرحله بعد هم 90 دقیقه است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی