Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا بین تیم های ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز یکشنبه در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی آغاز شد.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب زیر به میدان رفت: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سیدمجید حسینی، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه یک: فرار مهاجم تیم ملی فوتبال عمان درون محوطه جریمه ایران با خطای مجید حسینی مواجه شد تا قبل از رسیدن به دقیقه یک داور مکزیکی اعلام خطای پنالتی کند که علیرضا بیرانوند ضربه بازیکن عمان را گرفت. حسینی به خاطر خطایی که مرتکب شد از داور کار زرد گرفت. 

دقیقه ۱۰: بعد از خطری که از بیخ گوش ایران گذشت و پنالتی گل نشد، ملی پوشان کشورمان سعی کردند نبض بازی را در اختیار بگیرند اما نمایش خوب عمانی  ها این اجازه را نداد که خطر جدی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

کد خبر 4518843

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عمان جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان

دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی