Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شروع شد.

به گزارش ایسنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف تیم ملی عمان رفته است. 

گزارش نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است:

در ثانیه ۵۵ و روی ضد حمله تند و تیز عمان، صالح الیحیایی با بیرانوند تک به تک شد که حسینی با خطای پنالتی او را متوقف کرد تا در ابتدای بازی شوک بزرگی به تیم ملی وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه دوم این دیدار مبارک پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه او را علیرضا بیرانوند به کرنر فرستاد.

در دقیقه پنج، بازیکنان ایرانی در تلاش برای پاسخ به پنالتی عمان، حمله‌ای را تدارک دیدند که شوت آزمون با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه عمان راهی اوت شد.

 بعد از مهار پنالتی عمان، شاگردان کی‌روش جریان بازی را در اختیار گرفتند اما دفاع منسجم عمان مانع از پیشروی بازیکنان تیم ملی به سمت دروازه الروشایدی شد.

در دقیقه ۱۹، روی ارسال اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی، توپ در داخل محوطه شش قدم به پای مدافع عمان خورد و با اختلاف اندک راهی کرنر شد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان.

ترکیب عمان: فائض الروشایدی، محمد المسلمی، راعد ابراهیم، سعد سهیل، احمد کانو، خالد البریکی، جلیل الیهمدی، محسن الغسانی، علی بوسعیدی، صالح الیحیایی و حارب السعدی.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ایران تیم ملی ایران تیم ملی عمان تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!