Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تأمین اجتماعی درباره سبد کالای بیمه‌شدگان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن پوزش از آن دسته از بیمه‌شدگانی که مشمول دریافت سبد کالا می‌شوند اما تا این لحظه وجوه مربوط به حسابشان واریز نشده است، اعلام کرد: به رغم تلاش و پیگیری‌های سازمان تأمین اجتماعی برای واریز وجه سبد کالا، متأسفانه به دلیل مغایرت‌های مربوط به شماره حساب دریافت شده و برگشت اطلاعات از سوی بانک‌های عامل، واریزی توسط تعدادی از بانک‌ها به روز دوشنبه موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از واگذاری معادل ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی در قالب تأدیه مطالبات این سازمان از دولت خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با قدردانی از رویکرد حمایتی و واقع‌بینانه دولت سیزدهم در ارتباط با پرداخت مطالبات این سازمان اظهار کرد: رویکرد و عملکرد دولت مردمی سیزدهم در زمینه پرداخت مطالبات بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی در بین همه دولت‌ها بی‌نظیر بوده، به‌گونه‌ای که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان در قالب سهام شرکت‌های با سودآوری و شرایط مالی مناسب پرداخت شد.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی شده بود که با تعامل با سازمان خصوصی‌سازی در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۲، ۲۵ هزار میلیارد تومان در قالب واگذاری ۱۷ درصد سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ۲۷ هزار میلیارد تومان دیگر نیز در قالب بخشی از سهام باقیمانده دولت در پالایشگاه شازند پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سهامی که در دولت سیزدهم در ازای مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی به این سازمان واگذار شده برخلاف رویه دولت‌های پیشین، سهام کیفی و ارزشمندی بوده که از جمله آن می‌توان به سهام سودده بورسی شرکت کشتیرانی ج. ا. ا و نیز پالایشگاه شازند اشاره کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه سال ۱۴۰۳ در مورد پرداخت ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که با همراهی دولت و مجلس در زمینه پرداخت مطالبات انباشته این سازمان، در سال جاری امکان سرمایه‌گذاری انتخابی در مسیر آینده‌سازی برای سازمان تأمین‌اجتماعی فراهم شود.

کد خبر 739384

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی