Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@17:03:12 GMT

گزارش زنده؛ ایران 0- عمان 0// دقیقه 20 بازی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۰۱۲

خرداد: ملی پوشان فوتبال ایران به دنبال برتری مقابل عمان و صعود به جمع هشت تیم برتر جام ملت‌های 2019 هستند.
 تیم ملی ایران در نخستین مسابقه جام ملت‌های آسیا فوق‌العاده ظاهر شد و با 5 گل یمن را شکست داد، بعد از آن به برتری 2 بر صفر مقابل ویتنام رسید و در سومین مسابقه هم از عراق یک امتیاز گرفت تا با احتساب تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم صدرنشین گروه D شود تا امشب در آغاز کارش در مرحله یک هشتم نهایی برابر عمان، تیم سوم جدول گروه F قرار بگیرد و امید زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد؛ شاگردان وربیک بعد از دو باخت پیاپی برابر ازبکستان و ژاپن، در آخرین دیدار مرحله گروهی ترکمنستان را ملغوب کردند تا با احتساب تفاضل گل بهتر نسبت به لبنان، تیم سوم گروه E راهی دور حذفی شوند و امشب مقابل ایران بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 / مرحله یک هشتم نهایییکشنبه: 97/10/30 ؛ ساعت 20:30استادیوم: محمد بن زاید- ابوظبیداور: سزار راموس(مکزیک)؛ کمک‌ها: میگل هرناندز و آلبرتو مورین؛ داور چهارم: متئو کریم(استرالیا)؛ کمک داوران پشت دروازه: کریستوفر بیس(استرالیا) و علی صباح(عراق)
 

تیم ملی ایران
علیرضا بیرانوندسید مجید حسینیمرتضی پورعلی گنجیرامین رضاییانمیلاد محمدیامید ابراهیمیوحید امیریاشکان دژاگهعلیرضا جهانبخشمهدی طارمیسردار آزمون

سرمربی: کارلوس کی‌روش
 

تیم ملی عمان
فایز الرشیدیخالد البریکیمحمد صالح المسلمیسعد سهیلعلی سلیمان البوسعیدیحارب جمیل السعدیاحمد مبارکجمیل سلیم الیحمدیرائد ابراهیم صالحصالح الیحیائیمحسن صالح الغسانی

سرمربی: پیم وربیک
 اخطار


سید مجید حسینی(2) از ایران



لحظات حساس
 ثانیه 55: پاس بلند پشت مدافعان ایران به محسن الغسانی رسید و این بازیکن را در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار داد، اما مهاجم عمانی در برخورد با سید مجید حسینی روی زمین افتاد تا عمان در همین شروع مسابقه صاحب ضربه پنالتی شود.دقیقه 3: پنالتی اعلام شده به سود عمان را احمد مبارک زد که بیرانوند با شیرجه زمینی عالی به سمت راست دروازه، با کف دست راست مهار کرد تا توپ راهی کرنر شود و با درخشش دروازه‌بان ایران، عمان از رسیدن ناکام شود.
دقیقه 4: پاس طارمی و شوت روی پای آزمون از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه عمان به بیرون رفت.
منبع:ورزش 3 برچسب ها: عمان ، ایران ، آسیا

منبع: خرداد

کلیدواژه: عمان ایران آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و دوم سری A میلان در دیداری پرگل با نتیجه 3-3 مقابل ساسولو به تساوی رسید. میلان اگر خوش شانس بود باید این بازی را با نتیجه 5-3 به سود خودش به پایان می‌رساند.

ساسولو که در مسابقات قبلی مقابل میلان در سری A موفق شده بود 30 گل به ثمر برساند، با حمایت طرفدارانش بازی امروز را هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید.

ویدئو: 329968

بعد از اینکه ارسال به محوطه جریمه میلان روی پاس هوشمندانه تورستوت مقابل آندره‌آ پینامونتی قرار گرفت، مهاجم سابق اینتر در دقیقه 4 با ضربه والی توپ را به زمین کوبید و اسپورتیه‌لو را غافلگیر کرد تا تنها تماشاگر ورود ضربه او به درون دروازه باشد.

اولین موقعیت خطرناک میلان در دقیقه 8 روی ضربه تئو هرناندز شکل گرفت که ضربه محکم پای چپ او روی پاس یونس موسی با فاصله نزدیک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

در دقیقه 9 ساسولو مجبور شد به دلیل مصدومیت تولیان را از بازی خارج کرده تا روآن تروسولدی را وارد زمین کند. این تعویض موجب بهم خوردن برنامه‌های میزبان نشد چراکه آن‌ها یک دقیقه بعد به گل دوم رسیدند!

آرماند لورینته که با با سرعت از سمت راست خط دفاعی میلان به سمت محوطه جریمه نزدیک می‌شد، علیرغم تکل بلند الساندرو فلورنزی دوباره توپ را در اختیار گرفت و برخلاف شیرجه اسپورتیه‌لو موفق شد توپ را وارد دروازه کند.

ضربه سر مالک تیاو در آستانه ورود به دروازه توسط آندره‌آ کونسیلی باتجربه دفع شد تا در دقیقه 13 شانس گلزنی جدی میلان دفع شود. میلان در دقیقه 17 توسط ساموئل چوکوئزه به گل رسید اما به دلیل اینکه کمی از شانه او در آفساید قرار داشت، VAR این گل را مردود اعلام کرد.

میلان برای جبران نتیجه بازی حملات پی در پی را تشکیل داد تا اینکه در دقیقه 20 رافائل لیائو اولین گل این میهمان را به ثمر رساند. لیائو با حرکت تکنیکی از بین دو مدافع حریف گذشت و به محض ورود به محوطه جریمه با ضربه زمینی پای راست دروازه را باز کرد.

بازی بعد از گل میلان کمی از تب و تاب افتاد تا اینکه در دقیقه 30 دو تیم فرصتی پیدا کردند تا از کول بریک استفاده کنند. بعد از این وقفه کوتاه حملات میلان دوباره شروع شد تا اینکه کمی طول کشید و در دقیقه 45 خطری جدی روی دروازه ساسولو ایجاد کردند.

دروازه‌بان ساسولو ابتدا ضربه ایستگاهی خطرناک فلورنزی را دفع کرد و سپس موفق شد ضربه سر تئو هرناندز را مجددا در آستانه ورود به دروازه دفع کند بازی در نیمه نخست به لطف درخشش او با برتری ساسولو به پایان برسد.

ساسولو که در بازی رفت با نتیجه 1-0 در سن سیرو شکست خورده بود نیمه دوم را مانند 45 دقیقه نخست با انرژی بالا شروع کرد تا خیلی زود هم به گل برسد.

لورینته در دقیقه 52 از فضای خالی درون محوطه جریمه میلان استفاده کرد و پس از دریافت پاس از سوی دفرل آن را کنترل کرده و با ضربه سریع پای راست دروازه را باز کرد.

چند دقیقه پس از این گل، استفانو پیولی دست به سه تغییر در ترکیب میلان زد و اولیویه ژیرو، ریندرز و گابیا را وارد ترکیب کرد تا ترکیب تیمش را هجومی‌تر کند.

تغییر پیولی نتیجه داد و در دقیقه 59 آن‌ها به گل دوم رسیدند. روی ارسال بیرون پای راست لیائو به سمت دروازه، بعد از خروج اشتباه دروازه‌بان، لوکا یوویچ موفق شد به راحتی دروازه خالی ساسولو را باز کند.

میلان بعد از اینکه بیشتر روی جریان بازی تسلط پیدا کرد و موفق شد در دقیقه 63 به گل برسد اما ساموئل چوکوئزه بدشانس بود که برای دومین بار به دلیل آفساید گل او را بررسی VAR مردود اعلام شد.

بازی کمی پربرخورد دنبال شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان روی حفظ توپ تمرکز داشتند که در دقیقه 78 میلان یک موقعیت حساس دیگر را شکل داد. کانسیلی این بار موفق شد ضربه پرقدرت کریستین پولیشیچ را دفع کند.

میلان که تمایلی نداشت این بازی را با شکست پشت سر بگذارد حملات بیشتری را برنامه ریزی کرد تا اینکه در دقیقه 84 به گل تساوی رسید. بعد از ارسال ضربه کرنر اولیویه ژیرو آن را با ضربه سر به گابیا پاس داد و او با کنترل توپ را مقابل نوا اوکافور قرار داد تا ضربه پای راست او در شلوغی محوطه جریمه به گل تبدیل شود.

میلان در دقیقه 86 فرصت داشت حتی گل برتری را بزند اما ژیرو قدر موقعیت مناسبی که پولیشیچ برای او ایجاد کرده بود را ندانست و ضربه او از نزدیکی محوطه جریمه با فاصله زیاد به بیرون رفت.

بازی از سوی میلان هجومی و از سوی ساسولو کاملا تدافعی دنبال می‌شد تا اینکه بازی بالاخره در پایان با تساوی 3-3 به پایان رسید. میلان با این تساوی 69 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار دارد. ساسولو رده نوزدهمی هم 26 امتیازی شد.

دیگر خبرها

  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • آرسنال 0-2 ویلا: آنها هم باختند، دنیا به کام سیتی ‏
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل