Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر جوان تیم ملی ایران بار دیگر با مهار پنالتی‌ سرنوشت ساز برابر عمان تیمش را در بازی نگه داشت و مانع فروپاشی زودهنگام دروازه‌اش شد. 

به گزارش "ورزش‌سه" ضربه پنالتی و علیرضا بیرانوند، دو ماده لازم برای بازی‌های تیم ملی است تا هیجان را در دل هواداران ایرانی زنده نگه دارد و آن‌ها را محو تماشای گلر لرستانی و پرسپولیسی تیم ملی بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بگذارید به عقب بازگردیم، سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه که علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی فوق ستاره پرتغالی به کری‌های خود جامه عمل پوشاند. حالا بار دیگر تیم ملی در یک موقعیت بسیار حساس قرار گرفت. عمانی‌ها خیلی هجومی بازی را شروع کردند و با هدف قرار دادن پشت دفاع ایران در ثانیه 57 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند. ضربه‌ای بسیار حساس که سرنوشت بازی را مشخص می‌کرد. 

 

احمد مبارک، کاپیتان تیم ملی عمان در 164 بازی ملی خود پشت این پنالتی ایستاد تا تیم ملی کشورش را از یوزهای ایرانی جلو بیاندازد. اما نشانه‌های درست سردار آزمون و پرش به هنگام علیرضا بیراوند باعث شد تا حریف قرمزپوش دروازه ایران را برای اولین بار در این جام باز نکند و شادی بار دیگر به اردوی تیم ملی بازگردد. 

 

بیراوند که در جدال با عراق هم ضربه سر مهند علی را در دقایق انتهای بازی از زیر طاق درآورد و به کرنر فرستاد حالا در دومین مسابقه پیاپی هم ناجی ایرانی‌ها لقب می‌گیرد و تیم ملی را زنده نگه می‌دارد. ایرانی‌ها تا دقیقه 35 با تک گل علیرضا جهانبخش از حریف خود پیش افتادند تا کار ارزشمند بیراوند بیش از پیش نمایان شود. 

 

 

 

 

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

برناردو سیلوا پنالتی دوم منچسترسیتی را به وسط دروازه زد که با واکنش دروازه بان همراه بود.

دانلود (15.5MB)

دیگر خبرها

  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس