Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شروع شد.

به گزارش ایسنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف تیم ملی عمان رفته است. 

گزارش نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است:

در ثانیه ۵۵ و روی ضد حمله تند و تیز عمان، صالح الیحیایی با بیرانوند تک به تک شد که حسینی با خطای پنالتی او را متوقف کرد تا در ابتدای بازی شوک بزرگی به تیم ملی وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور علاوه بر اعلام پنالتی، مدافع ایران را نیز با کارت زرم جریمه کرد.

در دقیقه دوم این دیدار مبارک پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه او را علیرضا بیرانوند به کرنر فرستاد.

در دقیقه پنج، بازیکنان ایرانی در تلاش برای پاسخ به پنالتی عمان، حمله‌ای را تدارک دیدند که شوت آزمون با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه عمان راهی اوت شد.

 بعد از مهار پنالتی عمان، شاگردان کی‌روش جریان بازی را در اختیار گرفتند اما دفاع منسجم عمان مانع از پیشروی بازیکنان تیم ملی به سمت دروازه الروشایدی شد.

در دقیقه ۱۹، روی ارسال اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی، توپ در داخل محوطه شش قدم به پای مدافع عمان خورد و با اختلاف اندک راهی کرنر شد.

در دقیقه ۲۴، اشکان دژاگه با ضربه بازیکن عمان در داخل محوطه جریمه سرنگون شد اما داور به دلایلی این برخورد را خطا ندانست و با اعتراض بازیکنان ایران مواجه شد.

در دقیقه ۲۵، روی کار گروهی و پاس خوب آزمون در داخل محوطه جریمه به طارمی، ایران صاحب موقعیت گل خوبی شد اما ضربه طارمی فاقد دقت لازم بود و راه به دروازه فائض نیافت. 

گل: در دقیقه ۳۱، روی پاس مجید حسینی و اشتباه مسلمی، جهانبخش در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت و با زیرکی گل نخست ایران را وارد دروازه عمان کرد. 

در دقیقه ۳۹، مهدی طارمی با سماجت زیاد توانست در داخل محوطه جریمه بازیکنان عمان را مجاب به انجام خطای پنالتی کرد.

گل: در دقیقه ۴۱ اشکان دژاگه ضربه پنالتی را به وسط دروازه الروشایدی زد و گل دوم ایران رقم خورد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی (کارت زرد)، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان.

ترکیب عمان: فائض الروشایدی، محمد المسلمی، راعد ابراهیم، سعد سهیل، احمد کانو، خالد البریکی، جلیل الیهمدی، محسن الغسانی، علی بوسعیدی، صالح الیحیایی و حارب السعدی.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ایران تیم ملی ایران تیم ملی عمان تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی از رئال شکست خورد که تا ضربات پنالتی تیم برتر میدان بود.

این دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کرده بودند در بازی بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. بازی در نیمه اول با گل رودریگو با برتری رئال تمام شد و سیتی به لطف گل کوین دی‌بروینه موفق شد بازی را در نیمه دوم به تساوی بکشد.

این بازی که با تساوی به وقت‌های اضافه رفته بود در اکثر دقایق شاهد برتری سیتی به عنوان میزبان در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های خطرناک بود اما ضربات پنالتی به سود رئال مادرید رقم خورد که اشتباه برناردو سیلوا روی آن بسیار تأثیرگذار بود.

بعد از اینکه خولین آلوارز اولین پنالتی سیتی را به گل تبدیل کرد، ادرسون موفق شد ضربه لوکا مودریچ با تجربه را مهار کند و این فرصت خوبی بود تا سیتی با گل کردن پنالتی بعدی شانس صعود به دور بعدی را افزایش دهد.

این ضربه حساس به برنارد سیلوا رسید که او تصمیم عجیبی در آن لحظه از بازی گرفت. ستاره پرتغالی زیاد دورخیز نکرد و تصمیم گرفت با ضربه داخل پای چپ به توپ ضربه بزند.

او ضربه بسیار معمولی و با قدرت کمی را به وسط دروازه زد که آندری لونین به خوبی دست او را خواند و در جای خود ایستاد تا شوت ستاره سیتی را بیشتر به پاس شباهت داشت در آغوش بگیرد.

این تصمیم سیلوا روی روحیه همبازیانش اثر گذاشت که در نتیجه بعد از گل شدن ضربه پنالتی جود بلینگام برای رئال، ضربه متئو کواچیچ هم توسط لونین مهار شد.

سیلوا که یکی از چهره‌های شاخص موفقیت‌های فصل گذشته منچسترسیتی در مسیر کسب سه‌گانه بود و این باشگاه برای حفظ او در تابستان با چالش‌های زیادی مواجه بود امشب به عنوان نقش اول ناکامی تیمش برای صعود به نیمه نهایی اروپا شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم