Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:20:51 GMT

تادقیقه40/ ایران 2- عمان 0

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۱۲۷

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در جریان است. ناطقان: در سومین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، امشب (یکشنبه) تیم‌های ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف هم رفته‌اند.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب عمان:

احمد فرج الرواحی، محمد المسلمی، محمد الرواحی، محمد الحسنی، علی الجابری، رائد ابراهیم صالح، خالد الهاجری، احمد المهیجری، خالد البریکی، جمیل الیهمدی و محسن الغسانی.

نیمه اول:

دقیقه یک: مجید حسینی با اولین توپی که وارد محوطه جریمه ایران شد مرتکب خطای پنالتی روی احمد مبارک شد و یک کارت زرد از داور هم گرفت که در ادامه المهاجری کاپیتان تیم عمان ضربه پنالتی را زد که بیرانوند با عکس العمل به موقع خود توپ را راهی کرنر کرد و دروازه تیم ایران را نجات داد.

دقیقه 4: پاس طارمی و متعاقب آن شوت روی پای آزمون از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه عمان به بیرون رفت.

دقیقه 12: جهانبخش بعد از عبور از یک مدافع اقدام به شوتزنی کرد که دروازه بان عمان توپ را مهار کرد.

دقیقه 20: ارسال دقیق دژاگه از روی ضربه ایستگاهی را حارب السعدی قبل از جهانبخش زد تا یک کرنر نصیب ایران شود.


دقیقه 32(گل): ارسال پشت مدافعان از سوی مجید حسینی اشتباه مدافع تیم ملی عمان را به دنبال داشت و جهانبخش هم از این فرصت استفاده کرد و در موقعیت تک به تک با دروازه‌‌بان عمان قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.
ادامه دارد... منبع: میزان برچسب ها: ایران ، عمان ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران عمان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله، مربی مطرح مصری، به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم‌های هندبال پایه ایران معرفی شد.    محمد عبدالله سوابق فراوانی در حرفه دروازه‌بانی هندبال دارد. وی دروازه‌بان باشگاه الجزیره، طلای الجیش و باشگاه الاهلی در لیگ برتر مصر بوده است.    وی همچنین مربی تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان مصر بود و سوابق مربیگری دروازه‌بانان تیم های هندبال الزمالک مصر، الاهلی مصر، شباب الاهلی دبی، النصر امارات و باشگاه طلایه الجیش مصر را در کارنامه کاری خود دارد.    از دستاورد‌های شخصی محمد عبدالله می‌توان به کسب مقام سوم قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصل ورزشی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه الاهلی مصر در فصل ورزشی ۲۰۰۳/۲۰۰۴، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصول ۲۰۰۴/۲۰۰۵ و ۲۰۰۵/۲۰۰۶، حضور در پنجمین دوره مسابقات انتخابی منطقه آفریقا با تیم ملی در مصر در سال ۱۹۹۹، کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آفریقا با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۶، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان عربی در عربستان سعودی با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۷، کسب مقام دوم با تیم ملی مردان مصر در قهرمانی مدیترانه در مراکش در سال ۲۰۱۸ را بعنوان بخشی از عملکرد وی، اشاره کرد.   با توجه به سیاست‌های فدراسیون هندبال مبنی بر تقویت دروازه‌بانان تیم‌های پایه، قرار است از تجربه و تمرینات محمد عبدالله در تیم‌های نوجوانان و جوانان هندبال پسر ایران استفاده شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد