Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@08:41:36 GMT

ترامپ و کیم جونگ اون در ویتنام دیدار می کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۲۰۱

ترامپ و کیم جونگ اون در ویتنام دیدار می کنند

 وب‌سایت بلومبرگ به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید اعلام کرد ویتنام به عنوان محل برگزاری دیدار دوم سران آمریکا و کره شمالی انتخاب شده است.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، منابع آگاه در دولت آمریکا می‌گویند ویتنام به عنوان محل دیدار دوم کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب‌سایت «بلومبرگ» این خبر را به نقل از مقامات آگاهی نقل کرده است که خود در حال حاضر درگیر آماده‌سازی تدارکات دومین نشست سران آمریکا و کره شمالی هستند.
کاخ سفید روز جمعه در بیانیه‌ای با اعلام اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با هیئتی از کره‌ شمالی در دفتر خود به مدت یک ساعت و نیم دیدار کرد، افزود بر اساس توافق صورت گرفته دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، اواخر ماه فوریه در مکانی که متعاقبا اعلام خواهد شد دیدار خواهند کرد.
پیش از این نیز مقام‌های آمریکایی از دیدار فرستاده ویژه رهبر کره شمالی با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و برنامه‌ریزی او برای دیدار با رئیس‌جمهور این کشور خبر داده‌ بودند.
ترامپ و کیم جونگ اون ۱۲ مه ۲۰۱۸ در سنگاپور برای اولین بار دیدار کردند و درباره عاری سازی هسته‌ای شبه جزیره کره به توافق‌های اولیه دست یافتند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترامپ کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های کره شمالی گزارش دادند که یک هیات بلندپایه دیپلماتیک کره شمالی برای اولین بار پس از پاندمی کرونا به ایران سفر کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد: خبرگزاری رسمی کره شمالی، امروز(چهارشنبه) اعلام کرد که هیات پیونگ‌یانگ به ریاست «یون جونگ هو» وزیر روابط اقتصادی خارجی کره شمالی، روز سه‌شنبه عازم ایران شد. این رسانه جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

آخرین باری که مقامات ارشد کره شمالی به ایران سفر کردند، اوت ۲۰۱۹ بود که در آن،‌ هیاتی به ریاست نائب‌رییس پارلمان کره جنوبی، سفری یک‌هفته‌ای به ایران داشت. دو کشور تا پیش از بسته شدن مرزهای کره شمالی، روابط دیپلماتیک فعالانه‌ای داشتند.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در تلاش است ارتباط خود با کشورهای رقیب آمریکا را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟