Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله کاظم صدیقی یکشنبه شب در ویژه برنامه شام شهادت حضرت زهرا(س) که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی رضوی برگزار شد اظهارکرد: عشق به خدا در همه کارهای حضرت زهرا(س) مشهود بود و این بانوی بزرگوار در برابر مشکلات، مصیبت‌ها و طاعات صبر  داشتند و پیوسته در مقام عبادت بودند.

وی افزود: حلم و بردباری یکی از صفات مهم حضرت زهرا(س) است که این مهم  باید الگوی همه ما باشد و متاسفانه اکنون برخی از بانوان در منزل زود عصبانی شده و با اهل خانه به ویژه فرزندان با بدی برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: سخاوتمندی و بخشش ویژگی مشترک حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) است وباید ما نیز از این بزرگان الگو بگیریم و بدانیم حرص، غضب، رباخواری و تکبر روح انسان را مکدر کرده و نمی‌گذارد به کمال و سعادت برسد.

صدیقی خاطرنشان کرد: رذایل اخلاقی نظیر تکبر و خودشیفتگی سبب ایجاد اختلافات در خانواده و جامعه می‌شود و منشأ بسیاری از فسادهای مالی، اداری و اخلاقی خودخواهی و تکبر است.اگر به حضرت زهرا(س) توسل پیدا کنیم و راه ایشان را سرلوحه عمل خود قرار دهیم یقینا هم گناهان‎مان ‌بخشیده می‌شود و هم انواع رذایل اخلاقی از ما پاک خواهد شد.

وی تاکید کرد:حضرت زهرا(س) کوثر است و اگر جرعه‌ای از ایمان ایشان نصیب ما شود، ما نیز به مراتب عالی عبودیت می‌رسیم.

کد خبر 4518864

منبع: مهر

کلیدواژه: ایام فاطمیه مشهد کاظم صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حادثه صبح امروز در اصفهان جز یک عملیات روانی بیش نیست، همانطوری که ارشد نظامی اجا در استان اصفهان خبردادند صبح امروز چند شیء پرنده مورد هدف قرار داده شد و دشمن برای جبران این تحقیر، دست به عملیات روانی زده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار جواد استکی، ظهر امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ ماه حضرت امام (ره) فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند، سپاه پاسداران مولود مردمی انقلاب است، بعد از پیروزی انقلاب با توجه به توطئه‌های دشمنان امام خمینی تدبیر فرمودند و فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند و در سال ۱۳۶۴ همزمان با دوران دفاع مقدس حضرت امام (ره) سپاه را به نیروهای زمینی، هوایی و دریایی تجهیز کردند و در سال ۱۳۶۹ مقام معظم رهبری فرمان تشکیل نیروی مقاومت و بسیج را صادر کردند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۵ نیرو برای مأموریت‌های ابلاغی آماده شد، فلسفه وجودی سپاه از عنوان این نیرو مشخص است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می‌فرمایند سپاه یک نهاد انقلابی، جهادی، مردمی و مبتنی بر معنویت است و پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پاسداری از انقلابی دارند که شهدای زیادی تقدیم آن شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریتهای مختلفی را در طول ۴۵ سال گذشته انجام داده است، نیروی زمین سپاه در دوران دفاع مقدس در همه صحنه‌ها حاضر شد و همچنین نیروی مقاومت بسیج مردم را برای کمک به نیروهای مسلح آماده کرد.

سردار استکی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه وظیفه صیادت دریایی را در خلیج فارس بر عهده گرفت و در این راستا شاهد بودیم نیروی‌های مسلح انگلیس و آمریکایی که قصد تعرض به حریم جمهوری اسلامی را داشتند توسط نیروی دریایی سپاه به اسارت گرفته شدند، بعد از آن استکبار جهانی در برحه‌های مختلف شکست‌های متعددی را از ایران متحمل شد. شکست نیروهای آمریکایی در طبس، شکست و تخریب آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی از جمله تخریب هیمنه استکبار جهانی در روزهای اوایل انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نیروی قدس سپاه با تشکیل جبهه مقاومت توسط شهدایی ماند حاج قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، سردار حجازی موجب شد موضوع فلسطین از مسیر فراموشی نجات دهد و لبنان را از زیر چکمه‌های صهیونیستی آزاد کردند، جبهه مقاومت توانست مقابل استکبار جهانی که سعی در ایجاد خاورمیانه جدید داشت و همچنین گروهک تروریست داعش بایستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در طی ماه‌های گذشته سه شکست بزرگ را متحمل شد، ابتدا در عملیات طوفان الاقصی، در ادامه با جنایت علیه مردم غزه و عملیات وعده صادق شکست بزرگی را متحمل شد و به اهداف خود دست نیافت.

سردار استکی در خصوص حوادث صبح امروز در اصفهان اظهار کرد: حادثه صبح امروز در اصفهان جز یک عملیات روانی بیش نیست، همانطوری که ارشد نظامی اجا در استان اصفهان خبر دادند صبح امروز ریزپرنده‌های دشمن مورد هدف قرار داده شد و دشمن برای جبران این تحقیر، دست به عملیات روانی زده است ملت انقلابی در رابطه باید هشیار باشد.

کد خبر 745947

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • فال حافظ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت