Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، وزارت دفاع روسیه در واکنش به انتشار خبرها درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله به جنوب سوریه خبر داد که این حمله توسط پدافند هوایی سوریه دفع شده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه در واکنش به انتشار خبر خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) درباره دفع حمات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش سانا، پدافند هوایی سوریه به بهترین نحو حمله امروز رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب سوریه را دفع کرده و تل‌آویو به هیچ یک از اهداف خود در این حمله دست نیافته است.

وزارت دفاع روسیه درباره تحولات امروز سوریه اعلام کرد: «حمله هوایی اسرائیل به فرودگاهی در دمشق، هیچ خسارت یا تلفاتی نداشت و سیستم موشکی بوک این کشور هفت موشک (اسرائیل) را رهگیری کرده است».

این وزارتخانه افزود: «دفاع هوایی سوریه این حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب شرقی دمشق را دفع کرد».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «این حمله هوایی توسط چهار هواپیمای اف-۱۶ اسرائیلی... انجام شد. موشک‌های هدایت‌شده از هواپیما، از جانب دریای مدیترانه به سمت اراضی سوریه شلیک شد.»

بنا بر اعلام مسکو، ارتش سوریه برای مقابله با موشک‌های مهاجم از سامانه‌های پدافندی «پنتسیر» و «بوک» استفاده کرده است.

در هشت سالی که از آغاز بحران سوریه می‌گذرد، رژیم صهیونیستی به بهانه مقابله با ایران، بارها مناطق مختلفی از سوریه را هدف حمله قرار داده است. تابستان امسال در جریان یکی از این حملات، یک هواپیمای ترابری ارتش روسیه ساقط شد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من فکر می‌کنم رژیم صهیونیستی متوجه شد که جنگ با ایران با هر کشور دیگری فرق دارد و موشک‌ها و پهباد‌های ایران بر فراز شهر‌های اسراییل حرکت می‌کنند. متوجه شدند ایران کشوری است که می‌تواند از خودش دفاع کند. شاید این پیام بتواند ذره‌ای عقلانیت را به مسئولین رژیم صهیونیستی برگرداند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص حمله ایران به اسرائیل گفت: اگر به خانه ما حمله بشود و پول کمی هم در حساب بانکیمان داشته باشیم، باز هم از خودمان دفاع خواهیم کرد. حال وقتی به کشورمان حمله شده، حتی اگر مشکلات اقتصادی فراوانی هم داشته باشیم باید دفاع کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: پیشینه و سابقه رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که عقل، وجدان و شعور ندارند. اگر اینگونه نبودند ۳۰ هزار مردم بی پناه غزه را نمی‎کشتند و ۱۰ هزار نفر زیر آوار و هزاران نفر آواره نبودند. سابقه رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که عقل، شعور و وجدان لازم را ندارند.

رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: ما در استراتژی‌های نظامی می‌گوییم بازدارندگی بر پایه فرض عقلانیت است. یعنی طرف مقابل بر پایه عقلانیت تصمیم می‌گیرد و می‌داند در این جنگ چه رخ خواهد داد. ولی رژیم صهیونیتی هیچ پایه عقلانی در رفتارش ندارد و هیچ پایه انسانی را دنبال نمی ۴ کند. ما این آمادگی را داریم که هر رفتاری را از طرف اسرائیل پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم رژیم صهیونیستی متوجه شد که جنگ با ایران با هر کشور دیگری فرق دارد و موشک‌ها و پهباد‌های ایران بر فراز شهر‌های اسراییل حرکت می‌کنند. متوجه شدند ایران کشوری است که می‌تواند از خودش دفاع کند. شاید این پیام بتواند ذره‌ای عقلانیت را به مسئولین رژیم صهیونیستی برگرداند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص برخورد آمریکا به حمله ایران اظهار کرد: من فکر می‌کنم آمریکایی‌ها رفتار سابق خود را ادامه می‌دهند. تحریم‌ها و فشار‌ها آمریکا ادامه خواهد داشت. رفتار آمریکایی‌ها عجیب نیست، برای ما و جهان هم این رفتار‌ها عجیب نیست. آمریکایی‌ها تا این حد از اسراییل جنایتکار حمایت می‎کنند و جهان هم در حیرت این رفتار است.

وی در نهایت گفت: شورای امنیت باید بیش از ۶۰ سال ظلم، تجاوز و کشتار را در سابقه اسراییلی‌ها ببیند. یک کتاب را نباید از نیمه آن شروع به خواندن کرد. از ابتدای آن باید خواند تا ببینیم قاتل و جنایتکار کیست؟ اسراییل به تمام کشور‌های منطقه زور می‌گوید و حتی به ساکنین اصلی فلسطین. ما سال‌ها حمله مستقیم به اسراییل نداشتیم، اما آن‌ها بار‌ها حمله کردند؛ دانشمندان و فرماندهان سپاه قدس ما را ترور کردند. ما بعد از این همه تحمل یک بار پاسخ محدود دادیم. قدرت ایران خیلی فراتر از چیزی بود که به نمایش گذاشت. فقط خواستیم هشداری بدهیم.

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان