Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تأمین مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سهم بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در تأمین مسکن ایثارگران گفت: رتبه کشوری شهرستان‌های استان تهران در حوزه مسکن رتبه پانزدهم است. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، خداکرم کولیوند امروز در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: اداره کل مسکن و امور گلزارها و مناسب‌سازی شهری از ادغام 3 اداره کل تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جایگاه مسکن در سبد خانوارها مشخص است به همین سبب قانونگذار در برنامه ششم، بودجه سنواتی، اساسنامه‌ بنیاد شهید، قانون جامع و قانون الحاق راجع به مسکن صحبت کرده که نشان از اهمیت آن است.

مدیرکل تأمین مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم اشراف به قانون افزود: در مورد کمک به تأمین مسکن، توافقات با وزارت راه و شهرسازی اهمیت دارد بنابراین نخست باید به ایثارگر زمین فردی یا تجمیعی داده شود که در شهرستان‌ها می توان با ادارات راه و شهرسازی تفاهم‌نامه منعقد کرد.

کولیوند ادامه داد: تأمین مسکن ایثارگران به عهده بنیاد شهید نیست بلکه به عهده راه و شهرسازی است که بنا بر شرایط هر استان با وزارت راه و شهرسازی توافقنامه داریم.

خوزستان|طرح یکسان‌سازی گلزار شهدا در شهرستان دزفول اجرا می‌شودنصب سنگ مزار 24 شهید فاطمیون در گلزار شهدای تهرانگلزار شهدای والامقام استان اردبیل ساماندهی شود

وی عنوان کرد: اگر بتوان برای ایثارگران تهران زمین دریافت کرد قطعاً سهم ایثارگران شهرستان ری محفوظ است که امیدواریم سال آینده در تهران اتفاقات خوبی رخ دهد.

مدیرکل تأمین مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران سپس افزود: در بحث تلفیق منابع طبق قانون تأمین مسکن جانبازان بالای 25 درصد، همسران شهدا و فرزندان شهدا اولویت دارد که قاطبه آن‌ها خدمات مسکن دریافت کردند.

کولیوند ادامه داد: 230 هزار جانباز بالای 25 درصد در کشور وجود دارند که حدود 217 هزار نفر سوابق دریافت خدمات دارند همچنین رتبه کشوری شهرستان‌های استان تهران در حوزه مسکن رتبه پانزدهم است.

وی همچنین افزود: 269 گلزار در شهرستان‌های استان تهران وجود دارد که 55 هزار و 99 مورد مزار را شامل می‌شود که 265 مورد خاتمه یافته و 2 مورد در دست اقدام است که پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دارد که امید است با سرعت تمام شود.

مدیرکل تأمین مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با بیلن اینکه وضعیت گلزار شهدا در سیستم سجایا ثبت می‌شود خاطرنشان کرد: در بحث گلزارها طبق ماده 21 قانون جامع ساماندهی گلزار شهدا به عهده وزارت کشور، راه و شهرسازی و وزارت نیرو است که آئین‌نامه اجرایی آن‌ها نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال جاری با همکاری ادارات یک هزار واحد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده صبح امروز در آیین بهره‌برداری از 940 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که امروز دوشنبه در روستای گوشه به نمایندگی افتتاح شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی اقدام ماندگار دولت مردمی خواهد بود.

وی افزود: خدمات بی‌بدیل نظام اسلامی و دولت مردمی برای تأمین مسکن محرومان به ثمر نشست و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در تأمین مسکن همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدزاده تصریح کرد: دولت با تأمین اعتبار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این تعداد واحد مسکونی را در سطح استان احداث کرد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کمیته تا پایان سال جاری یک‌هزار واحد مسکونی دیگر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بر همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی برای تأمین زمین برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان تأکید کرد و گفت: در صورت همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی و دیگر نهادها پیش‌‍بینی می‌شود احداث مسکن مددجویان به دو هزار واحد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد