Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکانت توییتر رسمی جام جهانی واکنش فوق العاده ای به مهار پنالتی دروازه بان تیم ملی مقابل عمان نشان داد.


به گزارش ورزش سه، اولین صحنه جذاب دیدار تیم های ایران و عمان در یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا، مهار پنالتی احمد مبارک کانو توسط علیرضا بیرانوند بود. او در اولین دقیقه بازی موفق شد به زیبایی هرچه تمام تر پنالتی بازیکن باتجربه عمان را به کرنر بفرستد و از باز شدن دروازه ایران برای اولین بار در جام ملتها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از این اتفاق، اکانت رسمی توییتر جام جهانی با اشاره به پنالتی کریس رونالدو که در جام جهانی 2018 توسط بیرانوند مهار شده بود، به تمجید از گلر جوان ایران پرداخت. در این مطلب نوشته شده است: « کاپیتان متفاوت، نتیجه یکسان. کریستیانو تنها کسی نیست که از روی نقطه پنالتی مغلوب بیرانوندِ ایران شده است. پس از کاپیتان پرتغال در جام جهانی، در جام ملتهای آسیا هم کاپیتان عمان، احمد المهیجری نتوانست از سد او بگذرد. »

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان دور مقدماتی رقابت‌های جهانی انتخابی المپیک تراپ مردان که با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار می‌شود، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱، به طور مشترک در رده پنجم ایستاد تا راهی مرحله حذفی شود.   بیرانوند، اما در ادامه نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او پیش از این سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده و حضورش در این دوره از بازی‌ها قطعی است.   در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد. هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است