Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@16:05:47 GMT

چرایی سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به منطقه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۳۹۲

محمد رعد امروز یکشنبه اظهار داشت برخی طرف‌ها بر پیروزی پروژه آمریکا در منطقه تکیه می‌کردند و اکنون دیوید هیل معاون وزیر خارجه آمریکا به منطقه آمده و با این افراد سرخورده دیدار می‌کند تا روحیه آن‌ها به طور کامل از بین نرود.

رعد خاطر نشان کرد هیل می‌خواهد به این افراد روحیه بدهد و به آن‌ها بگوید که طرح و پروژه ادامه خواهد داشت و ما ایران را همچنان محاصره کرده و بر این کشور فشار وارد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه المنار، وی تصریح کرد در آغاز فتنه سوریه می‌گفتند که نظام سوریه طی فقط چند ماه سرنگون خواهد شد، اما امروز آن‌ها می‌بینند که این نظامی که می‌خواستند در مدت سه ماه سرنگون کنند، باقی مانده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه آمریکا ایران فتنه سوریه ایران سوریه لبنان معاون وزیر خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جوایز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ سازمان ملل به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب برگزیده شد.

محمد خوانساری در ویراستی آورده است: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی (usw.msrt.ir) که ماحصل همکاری سازمان فناوری اطلاعات با وزارت علوم است، در بخش جوائز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ سازمان ملل به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب برگزیده شد.

وی افزود: این پروژه گام مهمی در هوشمندسازی خدمات دانشگاهی کشور محسوب می‌شود. این موفقیت را به تلاشگران پیاده سازی این سامانه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می کنم.

منبع: سیتنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • اسرائیل: به ایران حمله می کنیم/ ایران: هرگونه حمله اسرائیل با پاسخ فوری، قاطع و سنگین روبرو خواهد شد/ پیام مهم تهران به تل آویو و واشنگتن
  • معاون وزیر خارجه: اگر اسرائیل حمله کند، زیر چند ثانیه پاسخ می دهیم (فیلم)
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی | آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت تجاوز شدند
  • وزیر خارجه ترکیه: خواهان تشدید تنش‌ها در منطقه نیستیم
  • معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و روسیه درباره اوضاع منطقه / امیرعبداللهیان: مواضع آمریکا ناشی از رویکردی متناقض و دوگانه است