Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور   اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز در ۳۱ استان و ۱۲۰ شهرستان فعال شده و اقدامات مطلوبی داشته است.

وی خیرین مسکن ساز را سرمایه‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده و لازم است در این استان با انجمن همکاری و هم افزایی بیشتری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۴۰ هزار واحد مسکن ویژه محرومان و خانواده‌های ۲ معلولی توسط انجمن خیرین مسکن ساز عملیاتی شده که از این تعداد کار احداث ۳۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.

سلگی، میانگین سهم هر استان از مسکن‌های خیرساز را ۲ هزار و ۲۰۰ واحد برشمرد و گفت: باید از ظرفیت لرستانی‌های مقیم مرکز و خارج در کشور استفاده و خانواده محرومان را به این افراد متصل کرد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور افزود: این انجمن امادگی فعالیت در بافت‌های فرسوده را دارد چراکه با توجه به وجود مشکلات اجتماعی در این سکونتگاه ها، خیران راحت‌تر می‌توانند با مردم این مناطق ارتباط برقرار کنند.

سلگی نسبت به حضور انجمن خیرین مسکن ساز در طرح‌های مسکن مهر محرومان نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان خاشیه شهر‌ها زنان سرپرست و یا خانواده‌های بدسرپرست هستند انجمن خیرین مسکن ساز ۳۰ درصد نیاز خرید، رهن یا تعمیر مسکن این افراد را تامین می‌کند و مابقی با همکاری استان و ستاد اجراییی فرمان حضرت امام (ره) تامین می‌شود.

به گفته وی ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول با همکاری دستگاه‌های مرتبط و دبیری انجمن خیرین مسکن ساز دارای خانه شده اند که از این رقم، بیش از هشت هزار واحد عملیاتی شده است.

انتهای پیام/م

چهارهزار و ۵۰۰ واحد مسکن خیرساز آماده بهره برداری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است