Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجتبی سهرابی‌منش رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار مشکوک دو مرد که در حال کلنجار رفتن با درب یک خودروی سواری بودند، توجه آن‌ها را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران برای بررسی موضوع به سمت این دو مظنون تغییر مسیر دادند، اما زمانی که این افراد متوجه حضور خودروی پلیس شدند سعی کردند با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کنند که فرارشان با اقدام ماموران بی نتیجه ماند و هر دو متهم بازداشت شدند.

سرهنگ سهرابی‌منش تصریح کرد: از میان وسایل متهمان تعدادی اموال مسروقه از جمله ضبط و باند و قفل فرمان مسروقه کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک خاطرنشان کرد: متهمان در اعترافات خود به ۱۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در همان شب اقرار کردند و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • دستگیری سارق کالا در باشت