Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به سود شاگردان کی‌روش به پایان رسید. ناطقان: در سومین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، امشب (یکشنبه) تیم‌های ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان.

ترکیب عمان:

احمد فرج الرواحی، محمد المسلمی، محمد الرواحی، محمد الحسنی، علی الجابری، رائد ابراهیم صالح، خالد الهاجری، احمد المهیجری، خالد البریکی، جمیل الیهمدی و محسن الغسانی.

نیمه اول:

دقیقه یک: مجید حسینی با اولین توپی که وارد محوطه جریمه ایران شد مرتکب خطای پنالتی روی احمد مبارک شد و یک کارت زرد از داور هم گرفت که در ادامه المهاجری کاپیتان تیم عمان ضربه پنالتی را زد که بیرانوند با عکس العمل به موقع خود توپ را راهی کرنر کرد و دروازه تیم ایران را نجات داد.

دقیقه 4: پاس طارمی و متعاقب آن شوت روی پای آزمون از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه عمان به بیرون رفت.

دقیقه 12: جهانبخش بعد از عبور از یک مدافع اقدام به شوتزنی کرد که دروازه بان عمان توپ را مهار کرد.

دقیقه 20: ارسال دقیق دژاگه از روی ضربه ایستگاهی را حارب السعدی قبل از جهانبخش زد تا یک کرنر نصیب ایران شود.


دقیقه 32(گل): ارسال پشت مدافعان از سوی مجید حسینی اشتباه مدافع تیم ملی عمان را به دنبال داشت و جهانبخش هم از این فرصت استفاده کرد و در موقعیت تک به تک با دروازه‌‌بان عمان قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.
دقیقه 40(گل): بازیکن عمان روی طارمی در محوطه جریمه این تیم خطا کرد که بلافاصله داور مکزیکی اعلام پنالتی به سود ایران کرد و دژاگه هم پنالتی را تبدیل به گل دوم ایران کرد.

دقیقه 44: شوت سنگین الغسانی را بیرانوند به زیبایی با کف دست راست از زیر طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه 45: سانتر جهانبخش از زیر پای آزمون عبور کرد و به مهدی طارمی رسید که ضربه چیپ بی‌دقت او روی تور دروازه عمان فرود آمد.


نیمه دوم:
دقیقه 52: پرتاب بلند امیری به آزمون رسید و صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد اما ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه عمان به بیرون رفت.

دقیقه 58: پاس عمقی و دقیق دژاگه پشت مدافعان به مهدی طارمی رسید ولی این بازیکن بازهم فرصت گلزنی را از دست داد و دروازه‌بان عمان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 64: ارسال سعد سهیل را الغسانی با ضربه سر زد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 65: وحید امیری روی بازیکن عمان مرتکب خطای بدی شد که داور مکزیکی به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 77: شوت راه دور  السعدی با فاصله کمی از روی تیرک افقی دروازه بیرانوند به بیرون رفت.


دقیقه 84: پاس طارمی، آزمون را در موقعیت گلزنی قرار داد که تعلل او موجب شد تا مدافع عمان از راه برسند و توپ را دور کنند.

دقیقه 86: شوت طارمی را فایز الرشیدی برگشت داد و در ریباند نیز شوت کم دقت آزمون با فاصله زیادی به بیرون رفت.
منبع: میزان برچسب ها: ایران ، عمان ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران عمان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین است. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

بیشتر بخوانید پیشکسوت استقلال: فدراسیون مایل به دخالت در نتایج از طریق داوران است

جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که غیبت سرمربی محبوبشان در کنار زمین روی نتیجه مسابقه اثرگذار نباشد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در سمت مقابل نیز شمس آذر قرار دارد. تیمی که امسال در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرد و با تحسین جامعه فوتبال همراه شد. البته آنها در مقطعی از نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاوردند ولی در دو هفته اخیر با کسب پیروزی مقابله حریفان، توانستند به روند خوبی که داشتند بازگردن.د این تیم در قزوین توانست استقلال را متوقف کند و حالا آنها امیدوار به تکرار این موضوع در استادیوم آزادی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

تقویم بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: ۳۱/۰۱/۱۴۰۳ ؛ ساعت: ۱۸:۰۰ / ورزشگاه: آزادی تهران / ۲۵ هزار تماشاگر
سوتگروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال:
سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

شرح گل ها:
استقلال یک – شمس آذر صفر (دقیقه ۲۱: مهرداد محمدی): ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به مدافعان میهمان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف پیش بیفتند.

لحظات حساس:
دقیقه ۸: ارسال تماشایی ماشاریپوف در دهانه دروازه به سلیمی رسید ولی ضربه این بازیکن با فاصله بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: گوستاوو بلانکو با تیزهوشی از مرکز میدان قصد داشت تا دروازه شمس آذر را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

تراکتورحواشی:

* از حدود ۲ساعت پیش از شروع بازی، ترافیک سنگینی در خیابان چوگان (منتهی به ورودی غربی ورزشگاه آزادی) حاکم بود.

* حدود ۲هزار هوادار شمس آذر پشت دروازه شمالی مستقر شدند.

* پیش از شروع مسابقه به مناسبت روز ارتش، گروه موزیک ارتش به اجرای برنامه پرداخت.

* هواداران استقلال پیش از شروع بازی سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم را با لقب عقاب آسیا تشویق کردند.

* شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر شد تا تماشاگر این دیدار باشد.

* نام رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان مدافعان استقلال به علت مصدومیت در لیست بازی امروز قرار ندارد.

* کوین یامگا بازیکن مصدوم استقلال همراه این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد تا تماشاگر ویژه این بازی باشد. همچنین رضا میرزایی دیگر بازیکن استقلال نیز به همراه سایر اعضای تیم روی سکوها نشست.

* فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در ورزشگاه حضور یافت.

* جواد نکونام سرمربی استقلال به دلیل دوکارته بودن، روی سکوها حضور دارد. در ابتدای بازی، هواداران استقلال علاوه بر باز کرون پیراهن این تیم روی سکوهای روبروی جایگاه، طرح موزاییکی با نام نکونام را نیز اجرا کردند.

* هومن افاضلی و علی اصغر قربانعلی پور به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

کد خبر: 1227679 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال