Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :به مناسبت فرارسیدن “هفته هوای پاک”(۲۹دی لغایت۵بهمن)، اداره محیط زیست معاونت خدمات شهری منطقه ۲۱ برگزاری مراسم نکوداشت این هفته با شعار “هوای پاک، مسئولان، مردم” را در دستورکار ویژه خود قرار داد.

به گزارش امتداد ، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: با عنایت به اهمیت مباحث زیست محیطی و نقش شهروندان در حفظ وصیانت از “هوای پاک” با همکاری کانون های محیط زیست محلات ۱۳گانه منطقه۲۱؛ نسبت به “برگزاری مسابقه عکاسی ویژه همکاران و خانواده آنها، بازدید و آموزش صاحبان صنایع آلاینده، برگزاری برنامه دوچرخه سواری و پیاده روی، اهدای گلدان به مسافرین و راننده های وسایل نقلیه عمومی، جمله نویسی، برپایی غرف محیط زیستی، برگزاری کارگاه های آموزشی در مساجد، سرای محلات، خانه های سلامت و مهدهای کودک” به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان و دانش آموزان و بهبود ارتباط آنها با محیط زیست شهری اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین خصوص افزود: “هفته هوای پاک” در سال۹۷ با شعار “هوای پاک، مسئولان، مردم” آغاز شده و به همین منظور نیز “مسابقه عکاسی ویژه همکاران شاغل در منطقه۲۱” با عنایت به اهمیت مباحث محیط زیستی و نقش پرسنل به عنوان شهروند مطلع در حفظ و نگهداری هوای پاک با استفاده از وسایل نقلیه عمومی با موضوع “من و سه شنبه های بدون خودرو” برگزار می شود.

زابلی با بیان اهمیت و “جایگاه ویژه نهاد خانواده در جامعه ایران اسلامی” یادآور شد: مسابقه عکاسی دیگری نیز همزمان با “هفته هوای پاک” ویژه خانواده همکاران شاغل در منطقه۲۱ و با هدف تشویق و ترغیب هرچه بیشتر خانواده ها در امر مهم و همگانی حفظ هوای پاک در کلانشهر تهران با محوریت موضوعی “نقش من در حفظ هوای پاک” برپا شد.

شایان ذکر است؛ باهدف افزایش پویایی و علاقمندی میان شهروندان به ویژه کودکان، بسته های آموزشی شامل کتاب، لوازم التحریر سبز، کیسه های پارچه ای و زیست تخریب پذیر در حاشیه برگزاری برنامه های مناسبتی “هفته هوای پاک”(۲۹دی لغایت۵بهمن) توزیع می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان