Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا بیرانوند با ثبت چهارمین کلین‌شیت خود در جام ملت‌های آسیا، نقش زیادی در صعود تیم کی‌روش به جمع ۸ تیم پایانی این رقابت‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا هم گلی دریافت نکرد تا رکورد بسیار خوبی از خود به جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که بیش از هر نکته‌ای در بازی ایران و عمان به چشم آمد عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند سنگربان کشورمان بود که با مهار پنالتی کاپیتان تیم ملی عمان در همان دقایق ابتدایی تیم کشورمان را در بازی نگه داشت.

بیرانوند در طول مسابقه خروج‌های به موقعی داشت و با شرکت در بازی‌سازی به خط دفاعی تیم کمک شایانی کرد تا خیال کادر فنی و خط دفاعی تیم ایران را راحت کند.

امید است درخشش سنگربان کشورمان ادامه داشته باشد تا تیم کشورمان با ثبت رکورد تاریخی در کلین‌شیت، در دیدار‌های پیش رو هم به پیروزی برسد و در پایان بازی‌ها هم سنگربان کشورمان به عنوان بهترین دروازه بان این رقابت‌ها انتخاب شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران عمان بیرانوند کلین شیت میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند