Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که به خاطر عصبانیت همسرش را به قتل رسانده بود در نخستین جلسه بازجویی جزئیات بیشتری را از این حادثه بازگو کرد.به گزارش بلاغ،این حادثه بامداد جمعه ۲۸ دی رخ داد، اما مرد میانسال ۷ ساعت کنار جسد همسرش ماند و سپس با مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان تماس گرفت و راز قتل را برملا کرد. گزارش این جنایت به بازپرس سجاد منافی آذر اعلام شد و لحظاتی بعد بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تحقیق راهی محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد جوان بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

گفتگو با متهم
شهریار، ۴۳ سال دارد، دوبار ازدواج کرده و از هر ازدواجش نیز یک فرزند پسر دارد. می‌گوید از قتل همسرش پشیمان است.
اختلافت با همسرت سر چه بود؟

اختلاف مان سر مسائل مالی بود. از وقتی ورشکسته شده بودم مدام غر می‌زد و گلایه می‌کرد. آن شب هم دعوایمان شد. داشتم مشروب می‌خوردم که غر زدن هایش شروع شد و سر همین مسأله با هم بحثمان شد. عصبانی شده بودم تحمل شنیدن صدایش را نداشتم به طرفش رفتم و دستم را روی گلویش گذاشتم از حرکت که ایستاد رهایش کردم.
چرا این کار را کردی؟

می‌خواستم بترسد و دعوا را تمام کند. در همین حین پسر کوچکم که در اتاقش بود شروع به گریه کرد. به سراغ او رفتم و بچه را به طبقه پایین که خانه پدرم بود بردم. حدود نیم ساعتی آنجا بودم، چون صدایی از همسرم نمی‌آمد مشکوک شدم و به طبقه بالا رفتم. همسرم روی تخت افتاده و صورتش کبود و بدنش سرد بود. آن موقع بود که متوجه شدم چه کرده ام.
بعد چکار کردی؟

به طبقه پایین رفتم و موضوع را به خواهرم گفتم. دوباره به طبقه بالا برگشتم نه می‌توانستم کنار جسد باشم و نه دلم رضایت می‌داد پایین بمانم.
چه شد که با پلیس تماس گرفتی؟

عذاب وجدان، همسرم را دوست داشتم. من نمی‌خواستم چنین اتفاقی بیفتد.
چرا ورشکسته شدی؟

من در بازار مغازه صنایع دستی و لوازم آرایشی دارم. برای خرید جنس ۲۰۰ میلیون تومان نزول گرفتم و ماهی ۵ درصد باید سود می‌دادم. از بد روزگار قیمت دلار بالا رفت و نتوانستم پول نزول را پس بدهم. روز به روز بدهی‌ام بیشتر می‌شد. تا جایی که الآن ۶۰۰ میلیون تومان بدهی دارم. مغازه‌ام را اجاره دادم و خودم به مغازه پدرم آمدم تا بتوانم قرض هایم را بدهم، ولی نتوانستم.
با همسرت چطور آشنا شدی؟

یکی از دوستانم او را معرفی کرد. او یک بار ازدواج کرده بود و من هم از همسر اولم جدا شده بودم و یک پسر داشتم. اما بعد از ازدواج پسرم با خانواده‌ام زندگی می‌کرد و من و همسرم هم در طبقه بالای خانه پدری‌ام زندگی می‌کردیم.
چرا فرار نکردی؟

عذاب وجدان داشتم. من واقعاً نمی‌خواستم قتلی مرتکب شوم و همسرم را دوست داشتم.
همیشه مشروب می‌خوری؟

نه. گاهی مشروب می‌خوردم تا آرام شوم، اما بدتر شد و دست به قتل زدم. پول نزولی و مشروبات الکلی زندگی‌ام را نابود کرد. از یک طرف همسرم را از دست دادم و از یک طرف هم بچه هایم وضعیت‌شان نامشخص است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمد حسین طاهری اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی در این باره توضیح داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 747424

دیگر خبرها

  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند