Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ایران عنوان کرد عمان برای پیروزی به میدان آمده بود.

طرفداری- علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی ایران پس از دیدار ایران-عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا گفت:

خدا را شکر می کنم به خاطر این پیروزی، ما برای برد آمده بودیم. می دانستیم که عمان با تمام قوا مقابل ما قرار می گیرد و چیزی برای از دست دادن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند همان ابتدا پنالتی حریف را گرفت تا باعث شود ما به بازی برگردیم. پس از گل اول اعتماد به نفس پیدا کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد:

در مرحله بعد بازی سختی مقابل چین خواهیم داشت، برخی فکر می کردند کار راحتی مقابل عمان خواهیم داشت اما اینگونه نبود. قطعا دیدار با چین سخت تر خواهد بود و آن ها با قدرت خواهند آمد. مقابل چین باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و از فردا برای این دیدار آماده خواهیم شد.

جهانبخش در پایان گفت:

این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم. همچنین از پزشکانی که تلاش کردند به جام ملت های آسیا برسم تشکر می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول