Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ستارۀ تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با عمان انتخاب شد.

 

علیرضا جهانبخش به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و عمان انتخاب شد. جهانبخش در این دیدار علاوه بر به ثمر رساندن یک گل نمایش درخشانی نیز ارائه داد و از بازیکنان برتر کشورمان در تقابل با عمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت نیز با نظر کارشناسان AFC جهانبخش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

110

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی علیرضا جهانبخش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با سه پیروزی مقابل افغانستان، بحرین و کویت در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا راهی مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا حالا خود را برای دیدار امروز، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، آماده کند.

بهروز عظیمی جوان‌ترین بازیکن حاضر در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران که در دیدار با بحرین هم توانست گل زیبایی را به ثمر برساند، در خصوص آخرین وضعیت خود و هم‌تیمی‌هایش با رسانه فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

* وضعیت حال و هوای تیم پس از صعود قاطع به دور حذفی جام ملت‌های آسیا چطور است؟ باید تجربه جذابی برایت باشد...

خدا را شکر آخرین بازی گروهی را مقابل کویت با پیروزی پرگل و بدون گل خورده پشت سر بگذاریم. جو تیم خیلی خوب است. خدا را شکر جو تیم روز به روز بهتر می‌شود و تمرکز بالاتر می‌رود. همدل‌تر از همیشه شده‌ایم تا هر آنچه کادر فنی برای ما منظور کرده‌ است را در مسابقه اجرا کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی برای ملت ایران بگیریم. بازی مقابل قرقیزستان می‌تواند سخت باشد. چند ماه پیش با آنها بازی کردیم. قرقیزستان در همان بازی توانست در چند دقیقه ابتدایی فشار بیاورد، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم و جشن صعود به مرحله بعدی را بار دیگر بگیریم.

* فکر می‌کردی در اولین تجربه جام ملت‌ها بتوانی گلزنی کنی؟

سطح مسابقات فوق‌العاده بالاست. همه تیم‌ها خیلی پیشرفت کرده‌اند و دیگر هیچ دیداری ساده نیست. من در دوره‌های قبلی نبودم اما از باتجربه‌ها می‌شنوم که چقدر همه تیم‌ها عوض شده‌اند. تمام تیم‌ها پیشرفت داشته‌اند. وقتی ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شد، معنی‌اش جام شگفتی‌ها در این دوره است. از کادر فنی بابت اعتمادی که داشتند خیلی تشکر می‌کنم. احساس خوبی دارم در جمع فعلی هستم و برای موفقیت کشورم تلاش می‌کنم.

* پیش‌بینی تو از نتیجه این دوره از رقابت‌ها چیست؟

وقتی به قهرمانی فکر می‌کنید هیچ چیز دیگری مهم نیست. واقعا قرقیزستان با برزیل در مسیر قهرمانی فرق نمی‌کند. باید با تمام توان بازی کرد و به پیروزی در هر دیدار رسید. تیم ملی ایران به هیچ چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد