Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@20:35:43 GMT

فروش ویژه جک S۳ از فردا آغاز می شود+قیمت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۸۶۹

فروش ویژه جک S۳ از فردا آغاز می شود+قیمت

به گزارش اکوفارس، در شرایط نقدی اعلام شده قیمت این خودرو، 161 میلیون تومان اعلام شده ضمن آن که شرایط اقساطی نیز برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است.

سود تاخیر در تحویل این طرح ماهیانه 2.5 درصد بوده و در فروش اقساطی سند نیز تا زمان پرداخت اقساط در رهن بانک باقی خواهد ماند. 

موعد تحویل خودرو نیز یک ماهه در نظر گرفته شده و مبلغ بیمه بدنه نیز به اقساط اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح پیش فروش جک S3 که موعد تحویل خودرو تیرماه 98 خواهد بود، مدل پرداخت در 5 مرحله پیش بینی شده و مبلغ پیش پرداخت در مرحله نخست 24 میلیون و 150 هزار تومان خواهد بود. در مراحل دوم تا چهارم نیز 16 میلیون و 100 هزار تومان پرداخت انجام خواهد شد و مرحله پنجم همزمان با صدور دعوتنامه و تکمیل وجه خواهد بود.

این طرح از فردا آغاز و تا 15 بهمن ماه ادامه دارد.

 

 

منبع: عصر خودرو

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد

شرکت‌های نفتی روسیه با تاخیر چند ماهه برای دریافت پول فروش نفت و سوخت مواجه هستند، زیرا بانک‌های چین، ترکیه و امارات عربی متحده نسبت به تحریم‌های ثانویه آمریکا، محتاط‌تر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، تاخیر در پرداخت، درآمد کرملین را کاهش داده و آن را نامنظم می‌کند و به واشنگتن اجازه می‌دهد تا به اهداف تحریمی دوگانه خود یعنی مختل کردن درآمد نفتی کرملین و در عین حال، حفظ عرضه انرژی در بازار جهانی، دست پیدا کند.

هشت منبع آگاه به رویترز گفتند: چندین بانک در چین، امارات و ترکیه، الزامات پایبندی به تحریم‌های خود را در هفته‌های اخیر افزایش داده‌اند که منجر به تاخیر یا حتی رد انتقال پول به مسکو شده است.

بانک‌ها، با احتیاط نسبت به تحریم‌های ثانویه آمریکا، از مشتریان خود درخواست کرده اند تضمین‌های کتبی ارائه دهند که هیچ شخص یا نهاد تحت تحریم آمریکا، در معامله دخالت نداشته یا از پرداختی، بهره‌مند نیست.

دو منبع اظهار کردند: در امارات، بانک‌های فِرست ابوظبی و بانک اسلامی دوبی، حسابهای مرتبط با تجارت کالاهای روسی را به حالت تعلیق درآورده اند.

به گفته چهار منبع آگاه، بانک مشرق امارات، زیارت و واکیف بانک ترکیه و بانک‌های چینی ICBC و بانک چین، هنوز پرداخت‌ها را انجام می‌دهند، اما پردازش آنها هفته ها یا ماهها طول می‌کشد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، در مورد گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بانک‌ها در چین پرداخت‌ها را کند کرده‌اند، گفت: مشکلات پرداخت وجود دارد. پسکوف در کنفرانس روزانه خود با خبرنگاران گفت: البته فشار بی سابقه آمریکا و اتحادیه اروپا بر جمهوری خلق چین، همچنان ادامه دارد.

پسکوف گفت: البته این امر، مشکلات خاصی ایجاد می‌کند، اما نمی‌تواند مانعی برای توسعه بیشتر روابط تجاری و اقتصادی ما با چین شود.

فرمان اجرایی آمریکا

غرب پس از حمله روسیه به اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، تحریم‌های زیادی را علیه روسیه اعمال کرده است. معامله با نفت روسیه تا زمانی که زیر سقف قیمتی ۶۰ دلار در هر بشکه توسط غرب فروخته شود، غیرقانونی نیست.

صادرات نفت روسیه و پرداخت‌های آن در ماه‌های اول جنگ مختل شد، اما بعدا با تغییر جریان تجارت مسکو به آسیا و آفریقا از اروپا، عادی شد.

یک منبع تجاری گفت: مشکلات از دسامبر پس از اینکه بانک‌ها و شرکت‌ها متوجه شدند تهدید تحریم‌های ثانویه آمریکا، واقعی است، بازگشت. این منبع آگاه به یک فرمان اجرایی خزانه داری آمریکا که در ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۳ منتشر شد، اشاره کرد که هشدار می‌داد ممکن است تحریم‌هایی را برای فرار از سقف قیمتی روسیه بر تحریم‌های خارجی اعمال کند و از آنها خواسته بود تا پایبندی خود را افزایش دهند. این اولین هشدار مستقیم در مورد احتمال تحریم‌های ثانویه علیه روسیه بود که آن را در برخی زمینه های تجاری، با تحریم‌ها علیه ایران، برابر ساخت.

به گفته منابع تجاری، پس از دستور آمریکا، بانک‌های چینی، امارات و ترکیه که با روسیه همکاری می‌کنند، بررسی ها را افزایش داده اند، درخواست ارائه اسناد اضافی را آغاز کرده اند و کارکنان بیشتری را آموزش داده اند تا مطمئن شوند معاملات با سقف قیمت مطابقت دارند.

به گفته یکی از منابع بانکی مطلع، در پایان فوریه، بانک‌های امارات متحده عربی مجبور شدند نظارت دقیقی بر پرداخت‌ها انجام دهند، زیرا از آنها خواسته شد تا در صورت داشتن تراکنش‌هایی که از طرف یک نهاد روسی به چین انجام می‌شود، داده‌هایی را در اختیار بانک‌های آمریکایی مربوط و خزانه‌داری آمریکا قرار دهند. این به معنای تاخیر در پردازش پرداخت‌ها به روسیه بود.

یک منبع گفت: یکی از پرداخت‌ها دو ماه به تعویق افتاده است، در حالی که منبع دیگری گفت: تاخیر،  دو تا سه هفته است.

بر اساس گزارش رویترز، یکی از معامله گران گفت: این امر حتی برای معاملات دلار سخت شده است. گاهی اوقات هفته ها طول می‌کشد تا معامله مستقیم یوان-روبل انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک چه زمانی آغاز می‌شود؟