Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید مهار پنالتی عمان توسط بیرانوند تیمش را در بازی نگه داشت.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی تیم ایران مقابل عمان و سقوط به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: بازی بسیار خوب و رقابتی‌ای را شاهد بودیم. در دقیقه نخست این دیدار به خاطر عدم تمرکز و اشتباه به حریف پنالتی دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تجربه چنین اتفاقی را داشته‌ام البته با عملکرد بسیار خوب علیرضا بیرانوند در بازی باقی ماندیم. البته این یک بعد قضیه بود.

کی‌روش ادامه داد: طرف دیگر داستان این است که توانستیم کنترل بازی را به دست بیاوریم. فرصت‌های بسیار بیشتری داشتیم و می‌توانستیم گل سوم و چهارم را مقابل تیم بسیار خوب عمان به ثمر برسانیم. به سرمربی عمان تبریک می‌گویم ولی امشب ما تیم قوی‌تر و بهتر میدان بودیم و استحقاق صعود به مرحله بعدی را داشتیم.

وی درباره عملکرد علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند در این دیدار و تاثیر این دو بازیکن در روند بازی خاطرنشان کرد: بیرانوند با مهار پنالتی حریف، ما را در بازی نگه داشت و ما توانستیم دروازه خودمان را نگه داریم و بعد از آن توانستیم با عملکرد بازیکنان بازی خوبی را ارائه دهیم. هر دو فرصت گلزنی عمان به خاطر عدم تمرکز و اشتباه تیم خودمان بود. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که مقابل تیم عمان عملکرد بسیار خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که تیمش در دیدار بعد مقابل چین در کدام نقاط می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به بازی با عمان داشته باشد، تصریح کرد: مطمئنا باید در زدن ضربه‌های نهایی با دقت بیشتری عمل کنیم و فرصت‌ها را به گل برسانیم. باید بتوانیم بازی را با تبدیل فرصت‌های گلزنی به گل به پایان برسانیم.

او تاکید کرد: بازیکنان من نوعی از فوتبال را بازی می‌کنند که در آسیا زیاد جا نیفتاده است. تمام خطوط بالاتر و فشرده‌تر بازی می‌کنند و با تمرکز بالا به دنبال کنترل خودشان هستند و تشنه زدن گل‌های بیشتری هستند.

ادامه دارد...

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عمان تيم ملي فوتبال ايران كارلوس كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان

تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیس باکس ایرانمال نماینده هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار خود در مسابقات کاپ آزاد ترکمنستان  امروز صبح  مقابل تیم ملی عمان به میدان رفت.

آیس باکس در این دیدار توانست با نتیجه  6 بر صفر تیم ملی عمان را مغلوب کند.

نماینده کشورمان  در دیدار نخست مقابل بحرین با نتیجه 8-یک به پیروزی رسید، در دومین دیدار به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت و نتیجه را به این تیم واگذار کرد  و سومین بازی خود مقابل عمان را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

آیس باکس فردا با ازبکستان به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل