Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خط دفاع تیم ملی فوتبال ایران در چهار بازی خود تا اینجای جام بویژه در بازی با عمان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، در سومین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، امشب (یکشنبه) تیم‌های ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان کی‌روش به پایان رسید تا تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات جالب توجهی که در این جام تیم ملی ایران را نسبت به دیگر تیم‌ها متمایز کرده، گل نخوردن تیم ملی در جام ملت‌ها است که تیم کی‌روش هنوز پس از گذشت ۴ بازی هنوز گلی دریافت نکرده است. شاگردان کی‌روش زیادی از این موفقیت بیرانوند هستند البته نباید به راحتی از کنار عملکرد مدافعان هم گذشت.

کی‌روش در ۴ بازی گذشته بار‌ها خط دفاع تیمش را دست‌خوش تغییرات کرده، ولی هر بار باز هم تیمش گلی از حریفان نخورده است. در بازی با عمان هم مجید حسینی و پورعلی‌گنجی مدافعان وسط و رامین رضائیان و میلاد محمدی مدافعان کناری ایران بودند که با تلاش و دوندگی بسیار بالا از دروازه تیم ملی محافظت کردند تا چهارمین کلین‌شیت تیم کشورمان در جام هفدهم رقم بخورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام ملت های آسیا میزان امارات کی روش ایران عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پی تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت مستشاران و فرماندهان ایرانی به حدی محکم و منحصر به فرد بود که جهان پس از چند روز همچنان از ایران سخن می‌گوید.

فضای مجازی، سایت‌های خبری، کانال‌های تلویزیونی در سراسر دنیا از ارتقاء سطح نظامی ایران و به رخ کشیدن این قدرت در برابر ناتوانی اسرائیل همچنان در صدد تحلیل برآمده‌اند.

اما شهر تهران هم در چند روز اخیر با طرح‌های ابتکاری عناوین همین شبکه‌ها و رسانه‌های خبری را برای شهروندانش تیتروار به نمایش گذتشنه است، بنرهایی که اقتدار نظامی و هدف گیری دقیق موشک‌های ایرانی را از فرسنگ‌ها دورتر برای اصابت به اهداف مدنظر یادآور می‌شود.

در ادامه چهره جدیدی از این تقابل نظامی را در تهران ببینید؛

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان + عکس
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس