Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:41:46 GMT

پیم وربیک تاوان برد 12 سال پیش را پس داد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۰۲۱

پیم وربیک تاوان برد 12 سال پیش را پس داد

وقتی مشخص شد تیم ملی ایران در مرحله بک هشتم نهایی باید به مصاف تیم ملی عمان برود اولین  وجه بارزی که از این تیم در ذهن هرکسی می توانست متبادر شود سرمربی  62 ساله و صاحب نام تیم ملی عمان پیم وربیک بود .  

به گزارش "ورزش سه، پیم وربیک سرمربی تیم ملی عمان با شکست در مقابل ایران از دور مسابقات خارج شد  اما اگر بخواهیم  با یک نگاه منصفانه   نتایج و شکل بازی های این تیم را در طول این جام  قضاوت کنیم باید اعتراف کنیم  عمان  تنها نتیجه را واگذار کرد و شاید اگر کمی خوش شانس تر بود می توانست سرنوشتی دیگر در جام برایش رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فوتبال دوستان ایرانی پیم وربیک را خوب می شناسند چرا که تیم ملی یک بار دیگر هم در حدود 12 سال پیش به مصاف شاگردان این سرمربی هلندی رفته بود . آن روز او سرمربی تیم ملی کره جنوبی بود و توانست بر خلاف جریان بازی  آرزوهای ملت ما را با ستاره های محبومان مثل مهدی مهدوی کیا و علی کریمی در ضربات پنالتی بر باد دهد .


 وربیک امروزبرخلاف جدال قبلی بازی را واگذارکرد اما  شاید تیمش چهره یک تیم بازنده را نداشت.

 


 شاگردان او از اولین گام خود در جام ملت های آسیا با تیم های خوبی از جمله ازبکستان، ژاپن، ایران روبرو شدند و این در حالی است که این تیم درهیچ کدام ازاین بازی ها حتی یک گام هم پا عقب نگذاشت.


  اگر احمد مبارک کانو کاپیتان تیمش امروز ضربه پنالتی را در دقیقه یک دیدار تبدیل به گل می کرد  وربیک شاید برای دومین بارمی توانست  تیم ملی ایران را در مرحله  حذفی از گردنه مسابقات خارج کند تا تبدیل به گربه سیاه فوتبال ایران  شود اما  کلاس فوتبال ما  در حال حاضر تا حدی است که در برابر عمان بیش ازاین اذیت نشود .


 پیم وربیک حالا باید با جام خداحافظی کند اما او خودش بهتر از هر کسی می داند که یکی از تیم های خو ب این جام  را روانه مسابقات کرده بود ولی باید بپذیریم که ظرفیت تیم ملی عمان در این جام بیش از این نبود.

 

تیم ملی عمان جام ملتهای آسیا 2019 عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عمان جام ملتهای آسیا 2019 عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پای درنمی‌آورد

دریافت 7 MB کد خبر 846959 برچسب‌ها کارگران تحریم رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • مسیرهایی که ایران را دور می‌زنند(اینفوگرافی)
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پای درنمی‌آورد
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!