Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از مدت‌ها پیش به صراحت اعلام شده بود که باشگاه پرسپولیس تهران برای تقویت تیم خود، سینا مریدی هافبک دفاعی تیم فولاد خوزستان را برای خرید در نقل و انتقالات نیم فصل هدف قرار داده است این در حالی که است که افشین قطبی سرمربی تیم بزرگسالان فولاد و مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با قاطعیت اعلام کردند که این بازیکن خوزستانی فروشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سینا مریدی از محصولات آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است که در یک سال اخیر به مرز شکوفایی رسیده است و بازی‌های خوبی در ترکیب فولاد به نمایش گذاشته است. 

در همین زمینه با آغاز تمرینات تیم فولاد خوزستان برای نیم فصل دوم این بازیکن به بهانه امتحانات دانشگاه از حضور در تمرینات آماده‌سازی تیمش سر باز زده است تا شائبه تمایل این بازیکن و تماس‌های گاه و بیگاه برخی افراد برای حضور این بازیکن در تیم فوتبال پرسپولیس تهران واقعیت بیشتری به خود بگیرد. 

اکنون باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است: «در راستای گزارش مدیر تیم بزرگسالان فولاد خوزستان مبنی بر غیبت غیرموجه سینا مریدی در جریان تمرینات و اردوی آماده سازی این تیم در جزیره کیش و همچنین سایر موارد مطروحه، این بازیکن توسط کمیته انضباطی باشگاه فولاد خوزستان احضار گردید. بدیهی است تصمیم متخذه در این خصوص به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منعکس خواهد شد». 

کد خبر 4518926

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بعد از حضور ابوالفضل زمانی در ترکیب پیکان مقابل مس رفسنجان برخی تصور کردند که او جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر بیست و سوم است، اما یک بازیکن جوان‌تر قبل از او در مسابقات امسال به میدان رفته بود.

دوشنبه شب محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر هم به این مسئله اشاره کرد و زمانی بازیکن پیکان را به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر معرفی کرد، اما این عنوان متعلق به علی حسنی مدافع 17 ساله فولاد خوزستان است.

حسنی که متولد 22 مرداد 1385 است، هنوز تولد 18 سالگی خود را جشن نگرفته است؛ این مدافع وسط که یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان همراه با تیم ایران بود، در چند مسابقه این فصل برای فولاد به میدان رفته و مقابل استقلال خوزستان هم اولین حضور فیکس خود را تجربه کرد.

فولادی‌ها در فصل جاری به محمد عسکری که متولد دی‌ماه 1384 است و به تازگی وارد 19 سالگی شده، رونمایی کرده بودند و چند بازیکن جوان و زیر 18 ساله دیگر نیز دارند که احتمالا در ادامه مسابقات از آنها استفاده خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی