Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@00:28:35 GMT

دستگیری خرده فروش موادمخدر شرق پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۱۱۶

سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران تجسس این کلانتری پیرامون فعالیت‌های مجرمانه یک توزیع کننده موادمخدر در یک منزل مجردی در خیابان پرستار، تیمی از مأموران مبارزه با موادمخدر این کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک توزیع کننده سابقه‌دار موادمخدر، در مخفیگاه خود ضمن نگهداری از انواع موادمخدر، اقدام به توزیع و خرده فروشی کرده که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی کسبه محل منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد با بیان اینکه تیمی از مأموران این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند، تصریح کرد: طی یک اقدام ضربتی، در حالی که متهم سعی داشت از راه پشت بام خانه‌اش فرار کند، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.

سرهنگ تیموری خاطرنشان کرد: متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر توزیع موادمخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جرم پلیس مبارزه با مواد پایتخت پرستار پلیس مبارزه با مواد مخدر جرم موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان