Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه گزارشی از تهیه لوازم ضروری زندگی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.

 کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۳۲۸ میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری مددجویان ونیازمندان از سوی کمیته امداد استان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رحمتی پور بیش از ۱۱۳ میلیون تومان از مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای تهیه لوازم ضروری نیازمندان و مددجویان ساکن در مناطق محروم پرداخت شده است.

وی سرانه پرداختی به خانوارهای مددجو را ۴۰۰ هزار تومان اعلام و عنوان کرد: مجموعا ۸۲۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از این لوازم منزل بهره مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه این لوازم را شامل آبگرمکن، کولر، بخاری نفتی  اعلام کرد.


انتهای پیام/ز

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله صالحی گفت: استان زنجان با همراهی حامیان، رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان و رتبه سوم کشوری را در برنامه عملیاتی حامی یابی طی سال گذشته کسب کرده است.

صالحی گفت: طرح حامی یابی برای ایتام کمیته امداد همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در استان آغاز شده است.

وی گفت: پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان برای تأکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نامگذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در شب های قدر به صورت ویژه ۳۱ پایگاه حامی یابی در سطح استان دایر خواهد شد، افزود: این پایگاه ها با محوریت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان فعالیت خواهند کرد.

صالحی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6063682

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی