Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر از اشرار مسلح و مجروحیت ۲ نفر از کارکنان پلیس آگاهی شهرستان “ایرانشهر”دریک درگیری مسلحانه خبر دادبه گزارش بلاغ،سردار “محمد قنبری” در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی رصد اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه اشرار و یک قاتل مسلح فراری در ایرانشهر، عوامل پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: مأموران پس از ورود به مخفیگاه مجرمان با تیراندازی آنها مواجه شدند که پس از اعلام هشدارهای لازم پلیسی مقابله به مثل کردند.

سردار قنبری ادامه داد: در این درگیری مسلحانه مأموران موفق شدند ۳ نفر از این افراد را دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در این عملیات یک نفر از متهمان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ۲ نفر از کارکنان پلیس نیز مجروح که به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای حفاظت و حراست از مردم در مقابل اشرار و مخلان نظم و امنیت با اقتدار می ایستد و در این راه پر افتخار از هیچ گونه جانفشانی و ایثارگری دریغ نمی کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد