Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:02:47 GMT

آتش سوزی یک مغازه خیاطی در قزوین مهار شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۳۰۳

آتش سوزی یک مغازه خیاطی در قزوین مهار شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، این حادثه ساعت 21 و 10 دقیقه امشب به آتش نشانی گزارش شد.
نیروهای آتش نشان از ایستگاه های شماره 2، 6 و 7 آتش نشانی قزوین به محل حادثه که در میدان سرداران و در جنب شرکت برق بود، اعزام شدند.
با سرعت العمل بالای آتش نشانان با توجه به وجود مقادیر زیادی پارچه و پوشاک موجود در مغازه و احتمال گسترش حریق، آتش در کمتر از 10 دقیقه مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حادثه خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت اما خسارت مالی برجای گذاشت.
علت این حادثه از سوی آتش نشانی در بررسی است.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برق روابط عمومی سازمان آتش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت