Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@03:42:03 GMT

5 معضل تولید

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۴۳۸

5 معضل تولید

این روزها 5 معضل صنعت کشور را گرفتار کرده است. اول؛ ناامن شدن فضای کسب و کار، دوم؛ عدم شفافیت قانون واردات و صادرات، سوم؛ افزایش قیمت تمام شده در ایران با اینکه قیمت حامل‌های انرژی در ایران کمتر از سایر کشورهای است، چهارم؛ کمبود سیاست‌های حمایتی که سال به سال بیشتر می‌شود و در نهایت فضای نامناسب کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران          اگر سیاستگذاران هر کدام از پنج معضل صنعت را حل کنند، تولید کنندگان می‌توانند در شرایط تحریم هم فعالیت کنند. با آنکه سیاستگذاران می‌دانند چه مشکلاتی اقتصاد و صنعت را درگیر کرده است اما باز هم تصمیم‌های خلق الساعه می‌گیرند و طی چند ماه اخیر به اندازه 10 سال بخشنامه و دستورالعمل صادر کردند. دستورالعمل‌هایی که با یکدیگر منافات دارد و فضای تولید را سخت‌تر می‌کند.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار

پرسپولیس در نیم فصل دوم روند مثبتی را داشته و آمار جالب توجهی را در خط دفاع به ثبت رسانده است.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند و همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و با حضور اوسمار ویرا جان دوباره‌ای گرفته و در ۹ بازی اخیر خود موفق شده در ۷ دیدار حریفان را شکست دهد. این تیم حالا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نمایش هجومی، قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهد و پرسپولیس به همان روزهای بازگشته که همه هواداران انتظار آن را داشتند.

موضوعی که شاید در این روزها به آن کمتر توجه می‌شود، عملکرد سرخ‌پوشان در خط دفاعی است. موضوعی که در نیم فصل اول و در زمان سرمربیگری یحیی گل‌‍‍محمدی تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده بود و بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بارها و بارها این تیم در این ناحیه ضربه خورد. زمانی که آمارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم که قرمزها تحول بزرگی در خط دفاعی داشته‌اند. همین موضوع کمک بزرگی به عملکرد این تیم در نیم فصل دوم داشته است.

پرسپولیس در ۹ بازی خود با اوسمار تنها در دو بازی برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گل خورده که هر ۳ گل روی اشتباه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به ثمر رسیده است و این تیم در ۷ بازی دیگر موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. نکته دیگر این است که پرسپولیس در این بازی‌ها به گونه‌ای عمل کرده که حریفان کمترین خلق موقعیت را داشته‌اند. با این روند به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان می‌توانند امیدوار به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز باشند و قهرمانی باز هم می‌تواند به اوسمار و شاگردانش در پرسپولیس برسد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد