Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:54:00 GMT

کشف باند قاچاق ۱۰ میلیون لیتر سوخت در فارس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۴۷۳

کشف باند قاچاق ۱۰ میلیون لیتر سوخت در فارس

خبرگزای فارس: یک منبع آگاه نزدیک، اظهار داشت: ع-خ و ر-چ، رئیس، معاون و ۴ تن از مرتبطان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علت دستگیری افراد فوق، ارتشا، مشارکت در قاچاق، فروش و توزیع ۱۰ میلیون لیتر سوخت خارج از شبکه و به‌صورت باندی در حد کلان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که این برای چندمین بار است که فساد و اختلاس در شهرستان مرودشت رخ می‌دهد و همین چند ماه پیش بود که پس از دستگیری معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان به جرم فساد اقتصادی، شهردار، ۶ عضو شورای شهر مرودشت و جمعی دیگر از رابطان آنان نیز به جرم اختلاس و رشوه، جمعا به ۳۰۴ سال و نیم حبس و ۲۸ میلیارد ریال جزای نقدی و ۸۱ سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری باند قاچاق باند قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان