Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@09:20:37 GMT

معرفی مقصران مرگ کودک گرگانی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۴۸۹

معرفی مقصران مرگ کودک گرگانی

گروه حوادث/رئیس کل دادگستری استان گلستان مقصران مرگ کودک 3 ساله در پارک جنگلی ناهارخوران را معرفی کرد.       هادی هاشمیان در این باره به میزان گفت: بر اساس اعلام نظر اولیه کارشناسی، سازمان سیما و منظر فضای سبز شهرداری گرگان به‌عنوان متولی سرویس بهداشتی پارک کودک ناهارخوران به‌دلیل ایمن‌سازی نکردن محوطه این سرویس مانند نصب نکردن درپوش مناسب روی دهانه چاه مقصر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت پیمانکار فضای سبز نیز به علت سهل‌انگاری و بی‌مبالاتی در پوشش مناسب دهانه فاضلاب با وجود اطلاع از وجود چاه فاضلاب و همچنین اطلاع‌رسانی نکردن لازم و بموقع، در این حادثه مقصر شناخته شد.وی ادامه داد: این نظر کارشناسی بخشی از قصور در بروز این حادثه را نیز متوجه پدر و مادر این کودک کرده است که فرزندشان را در محلی پر خطر تنها رها کرده و مراقب او نبودند. به‌گفته وی، با پیگیری‌های انجام شده نظریه کارشناسی به دادگاه اعلام و به طرفین پرونده هم ابلاغ شد. دوم آبان امسال بود که یک کودک سه ساله در چاه فاقد درپوش فاضلاب پارک جنگلی ناهارخوران گرگان سقوط کرد و جان خود را از دست داد.   

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: هزار و ۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی در طرح نوروزی بازرسی و نظارت بر بازار استان با ۱۶۸ میلیارد ریال محکومیت تشکیل شد که بخش عمده‌ای از این پرونده‌ها مربوط به مشهد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید مرتضی مدنی در جمع خبرنگاران گفت: طرح نظارتی نوروزی و ضیافت تعزیرات از 12 اسفند پارسال آغاز شد و تا 24 فروردین ادامه داشت.

وی اضافه کرد: در این طرح با محوریت تعزیرات حکومتی، 2 هزار و 800 بازرسی از بازار در سطح خراسان رضوی با اولویت واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: 121 واحد صنفی در جریان اجرای این طرح مهر و موم و برای پنج واحد نیز پارچه نصب شد.

مدنی افزود: همچنین بیش از 16 میلیارد ریال در محل به شاکیان برگشت داده شد.

وی با بیان اینکه چهار پایگاه با حضور رییس شعبه سیار تعزیرات در این ایام دایر بود، گفت: امسال هماهنگی خوبی بین دستگاه های نظارتی نظیر جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صمت و اتاق اصناف با محوریت استانداری و فرمانداری مشهد در حوزه نظارت و تامین کالا وجود داشت که قابل قدردانی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: اداره‌ کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در 14 شهرستان این استان 6 میلیون و 870 هزار نفری، اداره مستقل دارد. حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه های بهداشتی، دارویی و درمانی و رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز در بخشهای دولتی و غیردولتی است.

مدنی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفاتی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت، اختفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور، اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری، اجرا نکردن تعهدات واردکنندگان و تولیدکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی، نداشتن پروانه کسب یا بهره‌برداری، فروش اجباری و اعلام نکردن موجودی در حوزه‌های یاد شده بر عهده این سازمان است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌تر در حمله به اسرائیل
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • اردوغان: نتانیاهو و سران اسرائیل تنها مقصران تشدید تنش ها در خاورمیانه هستند
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • قوانین ریزش سنگ نما و مقصر ریزش سنگ کیست؟